|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

DE-TESTING AND DE-GRADING SCHOOLS: AUTHENTIC ALTERNATIVES By Joe Bower & Paul L.

Excellent Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days
Objectstaat:
Heel goed
Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
US $15,95
OngeveerEUR 14,87
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: US, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 15 jun en di, 18 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:335346024359
Laatst bijgewerkt op 06 mei 2024 01:44:10 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ...
ISBN-10
1433130580
Book Title
de-testing and de-grading schools: Authentic Alternatives to
Genre
Education
ISBN
9781433130588
Subject Area
Education
Publication Name
De-Testing and De-Grading Schools : Authentic Alternatives to Accountability and Standardization
Item Length
9 in
Publisher
Lang A&G International Academic Publishers, Peter
Subject
Experimental Methods, General, Evaluation & Assessment, Elementary, Testing & Measurement, Philosophy, Theory & Social Aspects
Publication Year
2016
Series
Counterpoints Ser.: Studies in Criticality
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7 in
Author
Paul L. Thomas
Features
New Edition
Item Width
6.1 in
Item Weight
15.2 Oz
Number of Pages
308 Pages

Over dit product

Product Information

The book explores the historical failure of testing and grading; the theoretical and philosophical arguments against testing and grading; the negative influence of tests and grades on social justice, race, class, and gender; and the role that they play in perpetuating a deficit perspective of children.

Product Identifiers

Publisher
Lang A&G International Academic Publishers, Peter
ISBN-10
1433130580
ISBN-13
9781433130588
eBay Product ID (ePID)
219651017

Product Key Features

Author
Paul L. Thomas
Publication Name
De-Testing and De-Grading Schools : Authentic Alternatives to Accountability and Standardization
Format
Trade Paperback
Language
English
Features
New Edition
Subject
Experimental Methods, General, Evaluation & Assessment, Elementary, Testing & Measurement, Philosophy, Theory & Social Aspects
Publication Year
2016
Series
Counterpoints Ser.: Studies in Criticality
Type
Textbook
Subject Area
Education
Number of Pages
308 Pages

Dimensions

Item Length
9 in
Item Height
0.7 in
Item Width
6.1 in
Item Weight
15.2 Oz

Additional Product Features

LCCN
2015-038794
Intended Audience
Scholarly & Professional
Series Volume Number
492
Lc Classification Number
Lb3051.D429 2016
Edition Description
New Edition
Table of Content
Contents: Rick Wormeli: An Unexamined Pedagogy Harms - Lisa Guisbond/Monty Neill/Bob Schaeffer: NCLB's Lost Decade for Educational Progress: What Can We Learn from This Policy Failure? - Fernando F. Padró/ Michael F. Hawke/Laurie M. Hawke: Assessment and Quality: Policy-Steering and the Making of a Deus ex Machina - Anthony Cody: Technocratic Groupthink Inflates the Testing Bubble - Lawrence Baines/Rhonda Goolsby-Smith: America's Obsessive-Assessment Disorder - Julie A. Gorlewski/David A. Gorlewski: Solidarity and Critical Dialogue: Interrupting the Degradation of Teacher Preparation - Morna McDermott: Feeding the World = Reading the World: Let Them Eat Tests - Richard Mora: Bubble in B for Boredom - Brian R. Beabout/Andre M. Perry: Reconciling Student Outcomes and Community Self-Reliance in Modern School Reform Contexts - David L. Bolton/John M. Elmore: The Role of Assessment in Empowering/Disempowering Students in the Critical Pedagogy Classroom - Christian Z. Goering: «How Long Does This Have to Be?»: Confronting the Standardization of Writing Instruction with Teachers in National Writing Project Invitational Summer Institutes - Joe Bower: Telling Time with a Broken Clock: Moving Beyond Standardized Testing - John L. Hoben: The Grading Mousetrap: Narcissism, Abjection, and the Politics of Self-Harm - Arnold Dodge/Ruth Powers Silverberg/Katie Zahedi: Leadership Denied: Principal as Compliance Officer - Hadley J. Ferguson: Journey into Ungrading - Jennifer Magee/Mark Dziedzic: An Oath to Stop Degrading Students: A Story of De-grading an Elementary Classroom - P. L. Thomas: De-grading Writing Instruction: Closing the «Considerable Gap» - Brian Rhode: One Week, Many Thoughts - Lisa William-White: Striving Toward Authentic Teaching for Social Justice: Additional Considerations - P. L. Thomas: Yes, to Be Clear, I Am Anti-testing, Anti-grading.
Copyright Date
2016

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.erotsrebuz@selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ZUBER

ZUBER

98,1% positieve feedback
859K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (264.498)

o***o (475)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast delivered! Nice contact! Book a little bit yellowisch about the age, but that's okay. So the book looks almost new. No earmarks or writing inside. It looks like it was never readed. Thank you very much for the Bookmark.
k***k (991)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
All good, thanks.
o***o (1150)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
item received