|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

An Introduction to Business Ethics by Joseph R. DesJardins (2019) Loose leaf.

Objectstaat:
Vrijwel nieuw
Prijs:
US $69,75
OngeveerEUR 64,43
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Buffalo, New York, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 29 mei en ma, 3 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:334865780298

Specificaties

Objectstaat
Vrijwel nieuw: Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar ...
Subject
Ethics
Level
Business
Features
Loose-Leaf
ISBN
9781260687385
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Ringbound
Language
English
Publication Name
Looseleaf for an Introduction to Business Ethics
Author
Joseph R. Desjardins
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Item Weight
11.7 Oz
Number of Pages
304 Pages

Over dit product

Product Information

Since its inception, An Introduction to Business Ethics by Joseph DesJardins has been a cutting-edge resource for the business ethics course. DesJardins' unique multidisciplinary approach offers critical analysis and integrates the perspective of philosophy with management, law, economics, and public policy, providing a clear, concise, yet reasonably comprehensive introductory survey of the ethical choices available to us in business. Instructors and students can now access their course content through the Connect digital learning platform by purchasing either standalone Connect access or a bundle of print and Connect access. McGraw-Hill Connect(R) is a subscription-based learning service accessible online through your personal computer or tablet. Choose this option if your instructor will require Connect to be used in the course. Your subscription to Connect includes the following: - SmartBook(R) - an adaptive digital version of the course textbook that personalizes your reading experience based on how well you are learning the content. - Access to your instructor's homework assignments, quizzes, syllabus, notes, reminders, and other important files for the course. - Progress dashboards that quickly show how you are performing on your assignments and tips for improvement. - The option to purchase (for a small fee) a print version of the book. This binder-ready, loose-leaf version includes free shipping. Complete system requirements to use Connect can be found here: http: //www.mheducation.com/highered/platforms/connect/training-support-students.html

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
1260687384
ISBN-13
9781260687385
eBay Product ID (ePID)
14038455757

Product Key Features

Author
Joseph R. Desjardins
Publication Name
Looseleaf for an Introduction to Business Ethics
Format
Ringbound
Language
English
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
304 Pages

Dimensions

Item Weight
11.7 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5387.D392 2020
Grade from
College Freshman
Grade to
College Graduate Student
Edition Number
6
Table of Content
Desjardins: An Introduction to Business Ethics , 6e CHAPTER 1: Why Study Ethics? CHAPTER 2:Ethical Theory and Business CHAPTER 3: Corporate Social Responsibility CHAPTER 4:Corporate Culture, Governance, and Ethical Leadership CHAPTER 5: The Meaning and Value of Work CHAPTER 6: Moral Rights in the Workplace CHAPTER 7: Employee Responsibilities CHAPTER 8: Marketing Ethics: Advertising and Digital Marketing CHAPTER 9: Marketing Ethics: Advertising and Digital Marketing CHAPTER 10: Sustainability and the Natural Environment CHAPTER 11: Workplace Diversity and Discrimination CHAPTER 12: International Business and Globalization
Copyright Date
2020
Topic
Business Ethics
Lccn
2018-056961
Intended Audience
College Audience
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

$ensible

$ensible

100% positieve feedback
283 objecten verkocht
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (1.341)

f***o (985)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen 6 maanden
Geverifieerde aankoop
Quick shipping nice product
4***4 (20)- Feedback gegeven door koper.
Vorig jaar
Geverifieerde aankoop
Great shape - As described - Thank you!
n***d (891)- Feedback gegeven door koper.
Meer dan een jaar geleden
Geverifieerde aankoop
Everything perfect. Thanks!