|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Marketing Communications: Frameworks, Theories and Applications-Chris Fill

Objectstaat:
Heel goed
3 beschikbaar
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:333978889116
Laatst bijgewerkt op 15 mei 2024 09:06:36 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Title
Marketing Communications: Frameworks, Theories and Applications
ISBN
9780131509627
EAN
9780131509627
Publication Year
1995
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Marketing Communications: Frameworks, Theories and Applications
Item Height
235mm
Author
Chris Fill
Publisher
Pearson Education The Limited
Item Width
178mm
Subject
Management, Business
Item Weight
903g
Number of Pages
280 Pages

Over dit product

Product Information

Bringing together leading and recent views on marketing communications and deals with both brand and corporate issues, this book offers a practical framework within which marketing communications strategy can be developed. Readers should develop skills which will enable them to build their own plans in the future, integrating business strategy with external communications. It covers new aspects in marketing, for example, direct marketing and sponsorship.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education The Limited
ISBN-13
9780131509627
eBay Product ID (ePID)
86380904

Product Key Features

Author
Chris Fill
Publication Name
Marketing Communications: Frameworks, Theories and Applications
Format
Paperback
Language
English
Subject
Management, Business
Publication Year
1995
Type
Textbook
Number of Pages
280 Pages

Dimensions

Item Height
235mm
Item Width
178mm
Item Weight
903g

Additional Product Features

Title_Author
Chris Fill
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4, AwesomeBooks
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.skoobemosewa@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
awesomebooksuk

awesomebooksuk

99,2% positieve feedback
4,1M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.823.490)

a***a (743)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great
i***p (2889)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent seller. Super fast delivery & book in great condition. Would highly recommend. Thanks :0)
r***m (99)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item arrived damaged in transit. Still readable fortunately.