|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

As Heard on TV: Popular Music in Advertising (A, Klein Paperback**

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
US $71,08
OngeveerEUR 65,54
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: NY, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 1 jun en wo, 5 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:333736470726
Laatst bijgewerkt op 24 mei 2024 02:16:10 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
PublishedOn
2010-04-28
ISBN
9781409407645
EAN
9781409407645
Publication Name
As Heard on TV: Popular Music in Advertising
Item Length
9.2in
Publisher
Routledge
Publication Year
2010
Series
Ashgate Popular and Folk Music Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.5in
Author
Bethany Klein
Item Width
6.2in
Item Weight
12 Oz
Number of Pages
178 Pages

Over dit product

Product Information

The use of popular music in advertising represents one of the most pervasive mergers of cultural and commercial objectives in the modern age. Steady public response to popular music in television commercials, ranging from the celebratory to the outraged, highlights both unresolved tensions around such partnerships and the need to unpack the complex issues behind everyday media practice. Through an analysis of press coverage and interviews with musicians, music supervisors, advertising creatives, and licensing managers, As Heard on TV considers the industrial changes that have provided a foundation for the increased use of popular music in advertising, and explores the critical issues and debates surrounding media alliances that blur cultural ambitions with commercial goals. The practice of licensing popular music for advertising revisits and continues a number of themes in cultural and media studies, among them the connection between authorship and ownership in popular music, the legitimization of advertising as art, industrial transformations in radio and music, the role of music in branding, and the restructuring of meaning that results from commercial exploitation of popular music. As Heard on TV addresses these topics by exploring cases involving artists from the Beatles to the Shins and various dominant corporations of the last half-century. As one example within a wider debate about the role of commerce in the production of culture, the use of popular music in advertising provides an entry point through which a range of practices can be understood and interrogated. This book attends to the relationship between popular culture and corporate power in its complicated variation: at times mutually beneficial and playfully suspicious of constructed boundaries, and at others conceived in strain and symbolic of the triumph of hypercommercialism.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
1409407640
ISBN-13
9781409407645
eBay Product ID (ePID)
84310470

Product Key Features

Author
Bethany Klein
Publication Name
As Heard on TV: Popular Music in Advertising
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2010
Series
Ashgate Popular and Folk Music Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
178 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.5in
Item Width
6.2in
Item Weight
12 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Ml3790.K467 2010
Copyright Date
2009
Target Audience
College Audience
Topic
General, Advertising & Promotion, Genres & Styles / Pop Vocal
Dewey Decimal
306.48424
Genre
Music, Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Eku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

98% positieve feedback
1,2M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (513.162)

i***3 (7)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Did not get item yet!
n***r (1812)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great Ali book with fast service and excellent fast shipping and care..thk u very much!!
i***s (42)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fabulous