Hebt u iets om te verkopen?

Foundations of Marketing-John Fahy, David Jobber

Objectstaat:
Heel goed
4 beschikbaar / 5 verkocht
Prijs:
GBP 3,32
OngeveerEUR 3,93
Verzendkosten:
GBP 8,99 (ongeveer EUR 10,65) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Verzonden binnen 1 dag
De verkoper heeft vermeld dat het object binnen 1 werkdag na ontvangst van de verwerkte betaling - nieuw venster of tabblad wordt verzonden. Geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad zijn inclusief verzendtijd van de verkoper en zijn afhankelijk van de geselecteerde postdienst. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Geschatte levering tussen di, 25 jun en vr, 12 jul tot 43230
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:333131921214
Laatst bijgewerkt op 07 jun 2024 13:27:46 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Book Title
Foundations of Marketing-John Fahy, David Jobber
ISBN
9780077137014
EAN
9780077137014
Publication Year
2012
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Foundations of Marketing
Item Height
264mm
Author
John Fahy, David Jobber
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Item Width
198mm
Subject
Business, Economy & Industry, Marketing
Item Weight
1g
Number of Pages
400 Pages

Over dit product

Product Information

Foundations of Marketing, Fourth Edition, is a fully revised and updated edition of the highly successful text by John Fahy and David Jobber. Devised to offer comprehensive coverage for a short course in marketing, Foundations of Marketing retains its concise twelve chapter structure. The book offers a rigorous but accessible introduction, covering the core marketing curriculum in an engaging style that routinely demonstrates how marketing affects our everyday lives, considering both the decisions we make as consumers, and decisions marketing professionals would make in response to their customers. Fully revised and updated, this edition offers a closer focus on the value of marketing and its impact. The new edition also takes a more critical approach that questions and engages with current debates. Topic highlights of the fourth edition include widespread coverage of the huge impact of social media on the sphere of marketing, a fresh look at new techniques of marketing research used in real organizations, and a contemporary perspective on the growing service segment of the world economy. Bang up to date with new cases and examples, the book covers European examples from all corners of the region, including Germany, Sweden, Denmark, France, Switzerland, the UK and Ireland, without ignoring the prevalence of US and global brands in contemporary culture. The book retains the popular Marketing Spotlight and Marketing in Action features, showcasing brands as diverse as Lady Gaga, Guinness and Gap. New Social Media boxes cover LinkedIn, Facebook, Groupon and more. The fourth edition's case studies are all new, featuring brands from varying segments and countries, including H and M, Subway, Carlsberg, Rolex and Jamie Oliver. The new edition is supported by a superlative resource package to support lecturers and students, with exciting new videos linked to the case material, case and tutorial support and the integration of McGraw-Hill's Connect learning solution. Connect offers gradeable interactive activities, cases, self study quizzes, and a variety of tools to help students to master their marketing module.

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0077137019
ISBN-13
9780077137014
eBay Product ID (ePID)
111479489

Product Key Features

Author
John Fahy, David Jobber
Publication Name
Foundations of Marketing
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business, Economy & Industry, Marketing
Publication Year
2012
Type
Textbook
Number of Pages
400 Pages

Dimensions

Item Height
264mm
Item Width
198mm
Weight
832g
Height
264mm
Width
195mm
Item Weight
1g

Additional Product Features

Title_Author
John Fahy, David Jobber
Spine
20mm
Genre
Business, Accounting & Vocational: Textbooks & Study Guides
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4, AwesomeBooks
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.skoobemosewa@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 03800600
awesomebooksuk

awesomebooksuk

99,2% positieve feedback
4,1M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.834.613)

1***1 (1911)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item as described. Good delivery service.
l***s (1288)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Brilliant. Worth six stars of anyone's.
j***r (588)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great, thanks