Verzending en leveringKlik op Zie details voor aanvullende informatie over verzending en retourzendingen.
Hebt u iets om te verkopen?

Advertising and Promotion : An Integrated Marketing Communications Perspective

vvanp_tjsosl3by
  • (60)
  • Geregistreerd als particuliere verkoper
    Voorschriften voor consumentenbescherming die voortvloeien uit Europese consumentenwetgeving, zijn derhalve niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
US $40,00
OngeveerEUR 35,93
of Beste voorstel
Objectstaat:
Heel goed
Verzendkosten:
US $6,88 (ongeveer EUR 6,18) USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Pleasant Hill, California, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 1 okt en za, 5 okt tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Geen retourzendingen geaccepteerd.
Betalingen:
    

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:315150553560

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
ISBN
9781260259315
Publication Year
2020
Format
Hardcover
Language
English
Book Title
Advertising and Promotion : an Integrated Marketing Communications Perspective
Illustrator
Yes
Author
George E. Belch, Michael A. Belch
Publisher
McGraw-Hill Higher Education
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General, Advertising & Promotion
Edition
12
Number of Pages
Xxxi, 740 Pages

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill Higher Education
ISBN-10
1260259315
ISBN-13
9781260259315
eBay Product ID (ePID)
23038759374

Product Key Features

Edition
12
Book Title
Advertising and Promotion : an Integrated Marketing Communications Perspective
Number of Pages
Xxxi, 740 Pages
Language
English
Topic
Marketing / General, Advertising & Promotion
Publication Year
2020
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
George E. Belch, Michael A. Belch
Format
Hardcover

Additional Product Features

Intended Audience
Juvenile Audience
LCCN
2019-044779
Dewey Edition
23/eng/20230404
Dewey Decimal
659.1
LC Classification Number
HF5823.B387 2020

Objectbeschrijving van de verkoper

vvanp_tjsosl3by

vvanp_tjsosl3by

100% positieve feedback
159 objecten verkocht
Lid geworden op dec 2015
Reageert meestal binnen 24 uur
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (58)