|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

2288 NGK SPARK PLUG FOR ALPINA BERTONE BMW CITROËN DACIA DAEWOO FIAT LANCIA MERC

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
GBP 12,78
OngeveerEUR 15,04
Verzendkosten:
GBP 99,00 (ongeveer EUR 116,49) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: London, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen do, 6 jun en di, 25 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 4 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:314962490287
Laatst bijgewerkt op 23 mei 2024 22:04:09 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een gloednieuw, ongebruikt, ongeopend en onbeschadigd object in de originele verpakking ...
Manufacturer
NGK
Manufacturer Part Number
2288
Type
Spark Plug
Reference Number OE
AUDI 101 000 055 AA, BENTLEY 101 000 055 AA, BMW 1 704 399, BMW 12 12 1 704 399, BMW 12 12 9 063 428, BMW 12 12 9 064 617, BMW 12 12 9 064 619, BMW 12 12 9 064 656, BMW 12 12 9 065 366, BMW 9 063 428, BMW 9 064 617, BMW 9 064 619, BMW 9 064 656, BMW 9 065 366, CITROËN 5962.IK, CITROËN 5962.OE, CITROËN 5962.Y8, CITROËN 5962.Z1, CITROËN 5962.ZO, DACIA 77 00 115 827, DACIA 96 26 575 480, LAMBORGHINI 101 000 055 AA, MINI 1 704 399, MINI 12 12 1 704 399, MINI 12 12 9 063 428, MINI 12 12 9 064 617, MINI 12 12 9 064 619, MINI 12 12 9 064 656, MINI 12 12 9 065 366, MINI 9 063 428
Reference Number OEM
BERU by DRiV Z 14, BERU by DRiV Z 14 SB, BorgWarner (BERU) 0 002 335 500, BorgWarner (BERU) 0001330501, BorgWarner (BERU) 0001335732, BorgWarner (BERU) 0002340500, BorgWarner (BERU) 14 F-7 LDUR4, BorgWarner (BERU) 14 F-8 LDUSR, BorgWarner (BERU) 14 FR-6 LDU, BorgWarner (BERU) 14 FR-7 LDU, BorgWarner (BERU) 14F-03DAR, BorgWarner (BERU) 14F-7LDUR, BorgWarner (BERU) Z 101, BorgWarner (BERU) Z 116, BorgWarner (BERU) Z 14, BorgWarner (BERU) Z 14 SB, BorgWarner (BERU) Z 98, BOSCH +7, BOSCH 0 241 229 666, BOSCH 0 241 235 690, BOSCH 0 241 235 751, BOSCH 0 242 235 589, BOSCH 0 242 235 605, BOSCH 0 242 240 557, BOSCH 0 242 240 566, BOSCH F 03 DAR, BOSCH F 04 DAR, BOSCH F 7 LDCR, BOSCH F 8 LDCR, BOSCH FR 6 DC0
Brand
NGK
Outer thread [mm]
14,0
Spanner Size
16 mm
Spark Plug
with gasket seat
Thread Length [mm]
19,0
Spark Position [mm]
6,0
EAN
087295122884

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

MB Maxteile
a . Jucio g.
90148 plungė, 45/7
Lithuania
Btw-nummer:
  • GB 405042055
  • LT 100014732517
Handelsregistratienummer:
  • 305884584
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
superd_group

superd_group

99,2% positieve feedback
12K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.8
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (3.594)

v***v (1072)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Perfect
2***8 (103)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Brill
o***l (1139)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
My car car breath now was long overdue