|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Customer Intelligence: From Data to Dialogue By Sean Kelly

Objectstaat:
Heel goed
3 beschikbaar
Prijs:
US $10,92
OngeveerEUR 10,14
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: NY, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 10 mei en wo, 15 mei tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:314636157400
Laatst bijgewerkt op 12 apr 2024 07:13:22 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Title
Customer Intelligence: From Data to Dialogue
ISBN
9780470018583
EAN
9780470018583
Publication Year
2006
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Customer Intelligence : from Data to Dialogue
Item Height
0.8in
Author
SEAN Kelly
Item Length
9in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Item Width
5.9in
Item Weight
18.4 Oz
Number of Pages
280 Pages

Over dit product

Product Information

Developed from the authors' experience working with firms seeking to build better business intelligence, The Customer Information Wars is concerned with who will own and control information about customers and who will develop the best skills and capabilities to exploit it for competitive advantage. At its core, it attempts to explain why the "age of information" has failed to live up to its own hype of specialization, personalization over homogenization, and consistently satisfying customers.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0470018585
ISBN-13
9780470018583
eBay Product ID (ePID)
47037617

Product Key Features

Author
SEAN Kelly
Publication Name
Customer Intelligence : from Data to Dialogue
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2006
Type
Textbook
Number of Pages
280 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.8in
Item Width
5.9in
Item Weight
18.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.32.K45 2006
Reviews
"Kelly's elegant, jargon-free style and compelling arguments make the work read like a whodunnit..." ( Journal of Direct, Data and Digital Marketing Practice , March 2006) "... this book is indispensable" ( The Marketer , April 2006) "it should still prove equally inspiring [as his previous book, Data Warehousing]" ( Information Age , April 2006) "... succeeds in crystallising a radical change in marketing...." ( Journal of Direct Data & Digital Marketing Practise , June 2006), "Kelly's elegant, jargon-free and compelling arguments make the work read like a whodunnit..." ( Journal of Direct, Data and Digital Marketing Practice , March 2006) "...this book is indispensable" ( The Marketer , April 2006) "it should still prove equally inspiring [as his previous book, Data Warehousing]" ( Information Age , April 2006) "...succeeds in crystallising a radical change in marketing...." ( Journal of Direct Data & Digital Marketing Practise , June 2006)
Table of Content
Foreword by Malcolm McDonald xi Acknowledgements xiii Introduction xv Part I The Decade of Customer Information Exploitation: 1990-2000 1 Chapter 1 The Concept of Customer Intelligence: From Product to Customer 3 Chapter 2 Achieving an Intelligence Capability: From Data to Knowledge 37 Chapter 3 The Eclipse of Mass Marketing: From Many to One 77 Chapter 4 Achieving Segmentation and Differentiation: From Fuzzy to Focused 105 Part II The Decade of Customer Information Exchange: 2000-2010 129 Chapter 5 The Collapse of Time: From Lapsed to Real 131 Chapter 6 Customer Privacy and Confidentiality: From Surveillance to Permission 155 Chapter 7 Closing the Loop: From Monologue to Dialogue 185 Chapter 8 The New Practice of Marketing: From Selling to Buying 203 Notes 229 Index 237
Copyright Date
2005
Topic
Programming / General, Strategic Planning
Lccn
2005-019922
Dewey Decimal
658.8/34
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
22
Genre
Computers, Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Eku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

97,9% positieve feedback
1,2M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (511.602)

r***r (5872)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent transaction with fast turnaround. A pleasure to work with this seller.
m***2 (3215)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thanks for everything so much
k***c (799)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Quality product quick delivery