|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

The Growth Strategies of Hotel Chains - 9780789026637

Objectstaat:
Nieuw
2 beschikbaar
Prijs:
GBP 157,74
OngeveerEUR 185,26
Dit object wordt verzonden via internationale verzending.
Inclusief internationale tracking, vereenvoudigde inklaring, en geen bijkomende kosten bij levering. Meer info
Verzendkosten:
GBP 38,69 (ongeveer EUR 45,44) Expresverzending naar Verenigde Staten via eBay's Internationale verzending
Dit bedrag is inclusief verzendkosten die de verkoper heeft opgegeven alsook toepasselijke internationale verzend-, verwerkings- en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat u hebt betaald. Meer informatie vindt u in de voorwaarden voor internationale verzending
. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Aldershot, Verenigd Koninkrijk
Invoerkosten: 
Gratis (bedrag wordt bevestigd bij Betalen)
Dit bedrag is inclusief toepasselijke douanetarieven, belastingen, bemiddelingskosten en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat u hebt betaald. Meer informatie vindt u in de voorwaarden voor internationale verzending
Levering:
Geschatte levering tussen do, 6 jun en do, 13 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Inclusief internationale tracking
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     
Internationale verzendkosten en invoerkosten aan Pitney Bowes Inc. betaald. Meer weten?Meer weten over internationale verzending van eBay?

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:314627537933
Laatst bijgewerkt op 02 mei 2024 12:21:44 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
The Growth Strategies of Hotel Chains
ISBN
9780789026637
Subject Area
Hotel Management
Publication Name
The Growth Strategies of Hotel Chains: Best Business Practices by Leading Companies
Publisher
Taylor & Francis INC International Concepts
Subject
Business
Publication Year
2006
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
216mm
Author
Onofre Martorel Cunill, Kaye Sung Chon
Item Width
156mm
Item Weight
522g
Number of Pages
224 Pages

Over dit product

Product Information

How did Accor, Cendant, Choice Hotels International, Marriott, and Hilton become the largest hotel chains in the world and what strategies will they use to continue their growth? This first-of-its-kind textbook presents a balanced overview of the theory and practice of hotel chains' growth strategies. It explains in-depth how and why the largest worldwide hotel chains achieved dominant international status and shows how to forecast future developments. Authentic international examples in every chapter bring theoretical concepts into sharp focus. The Growth Strategies of Hotel Chains: Best Practices by Leading Companies is comprised of thirteen chapters, each divided into two parts. The first part sets forth the theory behind an important aspect of growth strategy. The second part of each chapter brings these theoretical arguments to life with specific case examples. For example, in the chapter on franchising, the ten largest hotel franchise businesses in the world are discussed in detail including their actual fees and how they function, with helpful commentary on each. This format, designed with educators' needs in mind, is consistent throughout the text. Charts, tables, and figures make complex information easy to access and understand. The Growth Strategies of Hotel Chains: Best Practices by Leading Companies examines: the question of diversification vs. specialization vertical, horizontal, and diagonal integration acquisitions, mergers, and strategic alliances franchise contracts, management contracts, leaseholds, and ownership branding and globalization why European chains usually expand via property acquisitions and rentals while most American chains prefer management contracts and franchising Packed with information yet written in language that students and hospitality executives can understand, this unique, comprehensive textbook deserves a place in every teaching/training/professional library.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis INC International Concepts
ISBN-13
9780789026637
eBay Product ID (ePID)
90575264

Product Key Features

Subject Area
Hotel Management
Author
Onofre Martorel Cunill, Kaye Sung Chon
Publication Name
The Growth Strategies of Hotel Chains: Best Business Practices by Leading Companies
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2006
Type
Textbook
Number of Pages
224 Pages

Dimensions

Item Height
216mm
Item Width
156mm
Item Weight
522g

Additional Product Features

Title_Author
Onofre Martorel Cunill, Kaye Sung Chon
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

BOOKS ETC LIMITED
Andy Smith
Books Etc, Unit 4
Eastern Road
Aldershot
Hampshire
GU12 4YD
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT30481325210
:xaF30481325210
:liam-Emoc.liamg@rebbewcim
Btw-nummer:
  • GB 976952259
Handelsregistratienummer:
  • 06687355
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
BOOKS etc.

BOOKS etc.

99,2% positieve feedback
1,6M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.8
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (510.172)

j***l (1034)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent service
i***i (143)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very fast delivery. Item in good condition. 5 Stars seller
a***r (437)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item as described. Well packaged.