|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

The Regulation of Social Media Influencers - 9781788978279

Objectstaat:
Nieuw
2 beschikbaar
Prijs:
GBP 95,27
OngeveerEUR 111,95
Dit object wordt verzonden via internationale verzending.
Inclusief internationale tracking, vereenvoudigde inklaring, en geen bijkomende kosten bij levering. Meer info
Verzendkosten:
GBP 29,59 (ongeveer EUR 34,77) Expresverzending naar Verenigde Staten via eBay's Internationale verzending
Dit bedrag is inclusief verzendkosten die de verkoper heeft opgegeven alsook toepasselijke internationale verzend-, verwerkings- en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat u hebt betaald. Meer informatie vindt u in de voorwaarden voor internationale verzending
. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Aldershot, Verenigd Koninkrijk
Invoerkosten: 
Gratis (bedrag wordt bevestigd bij Betalen)
Dit bedrag is inclusief toepasselijke douanetarieven, belastingen, bemiddelingskosten en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat u hebt betaald. Meer informatie vindt u in de voorwaarden voor internationale verzending
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 12 jun en do, 20 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Inclusief internationale tracking
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     
Internationale verzendkosten en invoerkosten aan Pitney Bowes Inc. betaald. Meer weten?Meer weten over internationale verzending van eBay?

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:314129961780
Laatst bijgewerkt op 30 mei 2024 11:16:31 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
The Regulation of Social Media Influencers
ISBN
9781788978279
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
The Regulation of Social Media Influencers
Item Height
234mm
Author
Catalina Goanta, Sofia Ranchordas
Publisher
Edward Elgar Publishing LTD
Item Width
156mm
Subject
Law
Number of Pages
352 Pages

Over dit product

Product Information

In today's society, the power of someone's reputation, or influence, has been turned into a job: that of being a social media influencer. This role comes with promises, such as aspirational work, but is rife with challenges, given the controversy that often surrounds influencers. This is the first book on the regulation of social media influencers, that brings together legal, economic and ethical angles to further unveil the implications of influencer marketing. Thus far, influencers have been under scrutiny for not disclosing paid advertising, yet their activity has many more questionable implications. This edited volume combines insights from law, economics, ethics and communication science to reveal these implications and propose new ways in which public bodies, social media companies and citizens ought to relate to influencer marketing. Academics and students of Law, Economics, Ethics and Communication Science will find policy making insights in this collection. In addition, The Regulation of Social Media Influencers will be essential reading for regulators. Contributors include: E. Apa, M. de Cock Bunning, S. de Jans, M. de Veirman, R. Ducato, I. Ebert, C. Fieseler, C. Goanta, L. Hudders, M. Leiser, M. Leszczynska, D. Mangan, G. Newlands, F. Pflucke, O. Pollicino, S. Ranchordas, D. Sindermann, E. van den Abeele, S. van der Hof, G. van Dijck, V. Verdoodt, I. Wildhaber

Product Identifiers

Publisher
Edward Elgar Publishing LTD
ISBN-13
9781788978279
eBay Product ID (ePID)
20046652299

Product Key Features

Author
Catalina Goanta, Sofia Ranchordas
Publication Name
The Regulation of Social Media Influencers
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Law
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
352 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm

Additional Product Features

Series Title
Elgar Law, Technology and Society Series
Editor
Sofia Ranchordas, Catalina Goanta
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

BOOKS ETC LIMITED
Andy Smith
Books Etc, Unit 4
Eastern Road
Aldershot
Hampshire
GU12 4YD
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT30481325210
:xaF30481325210
:liam-Emoc.liamg@rebbewcim
Btw-nummer:
  • GB 976952259
Handelsregistratienummer:
  • 06687355
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
BOOKS etc.

BOOKS etc.

99,2% positieve feedback
1,6M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.8
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (510.963)

e***j (2179)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent book thanks.
s***5 (9803)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you
n***i (1735)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great book. Fast delivery. Many thanks.