|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Consumer Decision Behavior in Online Shopping Environments: Influence of Indi.

Objectstaat:
Heel goed
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:313728852254
Laatst bijgewerkt op 25 jan 2023 19:25:09 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Book Title
Consumer Decision Behavior in Online Shopping Environments: Infl
ISBN
9783639008760
EAN
9783639008760
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Consumer Decision Behavior in Online Shopping Environments
Item Height
229mm
Author
Pei-Fen Li
Publisher
Vdm Verlag
Item Width
152mm
Subject
Marketing
Item Weight
272g
Number of Pages
180 Pages

Over dit product

Product Information

The emergence of the Internet has resulted in the change of consumer information process. Unlike shopping at brick-and-mortar stores, where the consumer receives product information or advertising messages in a more passive way, the online shopping environments require the consumer to be actively involved in searching for and comparing information. In Consumer Decision Behavior in Online Shopping Environments, the authors examine the consumer's decision-making process in Internet shopping. The authors analyze the relationship between individual characteristics and decision strategies and, propose that prior Internet shopping experience, self-perceived information processing ability, and perceived interactivity influence the consumer's strategy preference. A two-phase experiment is presented, and detailed descriptions of online marketing strategy and tactics are also included.

Product Identifiers

Publisher
Vdm Verlag
ISBN-13
9783639008760
eBay Product ID (ePID)
24046564427

Product Key Features

Author
Pei-Fen Li
Publication Name
Consumer Decision Behavior in Online Shopping Environments
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2009
Type
Textbook
Number of Pages
180 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
272g

Additional Product Features

Title_Author
Pei-Fen Li
Country/Region of Manufacture
Germany

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4, AwesomeBooks
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.skoobemosewa@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
awesomebooksuk

awesomebooksuk

99,2% positieve feedback
4,0M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.812.364)

u***u (471)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thanks
u***u (471)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thanks
a***s (569)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item received