|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Designing Personalized User Experiences in ECommerce Hardcover

Objectstaat:
Heel goed
Ships from the UK. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
GBP 24,20
OngeveerEUR 28,20
Verzendkosten:
GBP 8,00 (ongeveer EUR 9,32) Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Dunfermline, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen di, 4 jun en vr, 21 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 2 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:305385149662
Laatst bijgewerkt op 04 mei 2024 02:48:43 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Ships from the UK. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor ...
Book Title
Designing Personalized User Experiences in ECommerce Hardcover
ISBN
9781402021473
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Designing Personalized User Experiences in Ecommerce
Item Height
240mm
Author
John Karat, Jan O. Blom, Clare-Marie Karat
Publisher
Springer-Verlag New York Inc.
Item Width
160mm
Subject
Computer Science
Item Weight
775g
Number of Pages
348 Pages

Over dit product

Product Information

How do you design personalized user experiences that delight and provide value to the customers of an eCommerce site? Personalization does not guarantee high quality user experience: a personalized user experience has the best chance of success if it is developed using a set of best practices in HCI. In this book 35 experts from academia, industry and government focus on issues in the design of personalized web sites. The topics range from the design and evaluation of user interfaces and tools to information architecture and computer programming related to commercial web sites. The book covers four main areas: This book will be a valuable tool in helping the reader to understand the range of factors to take into consideration in designing and building a personalized user experience. The authors of each of the chapters identify possibilities and alert the reader to issues that can be addressed in the beginning of a project by taking a 'big picture' view of designing personalized user interfaces. For anyone working or studying in the field of HCI, information architecture or eCommerce, this book will provide a solid foundation of knowledge and prepare for the challenges ahead.

Product Identifiers

Publisher
Springer-Verlag New York Inc.
ISBN-13
9781402021473
eBay Product ID (ePID)
90690714

Product Key Features

Author
John Karat, Jan O. Blom, Clare-Marie Karat
Publication Name
Designing Personalized User Experiences in Ecommerce
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Computer Science
Publication Year
2004
Type
Textbook
Number of Pages
348 Pages

Dimensions

Item Height
240mm
Item Width
160mm
Volume
5
Item Weight
775g

Additional Product Features

Series Title
Human-Computer Interaction Series
Country/Region of Manufacture
United States
Editor
Clare-Marie Karat, John Karat, Jan O. Blom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Better World Books Ltd
Sarah Duguid
Unit 10, Castle Industrial Centre
Queensferry Road
Dunfermline
Fife
KY11 8NT
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT73414838310
:xaF362248 38310
:liam-Eku.oc.skoobdlrowretteb@troppusku
Btw-nummer:
  • GB 938775170
Handelsregistratienummer:
  • 06570267
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
uk_better_world_books

uk_better_world_books

98,5% positieve feedback
1,6M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (520.603)

w***8 (1152)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The book arrived as described and in good time, many thanks.
r***5 (257)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast, efficient transaction. Good communication. Highly recommended seller.
3***n (916)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Many Thanks