|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

The Marketing Challenge for Industrial Companie. Saavedra<|

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Verzendt mogelijk niet naar Verenigde Staten. Lees de objectbeschrijving of neem contact op met de verkoper voor verzendopties. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:305368695030

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
PublishedOn
2016-05-18
Title
The Marketing Challenge for Industrial Companies: Advanced Conce
ISBN
9783319306094
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
The Marketing Challenge for Industrial Companies: Advanced Concepts and Practices
Item Height
235mm
Author
Claudio A. Saavedra
Publisher
Springer International Publishing A&G
Item Width
155mm
Subject
Technology, Management, Marketing, Business
Item Weight
7981g
Number of Pages
423 Pages

Over dit product

Product Information

This book discusses the differences between consumer marketing and industrial marketing, as well as the challenges faced when putting each into practice. It identifies important distinctions in terms of product functionality, market research concepts and techniques, market segmentation, pricing, sales force and product launch. Furthermore, it reviews significant variations concerning other issues such as branding, distribution, product development and the organizational structure of the commercial department. Each chapter features both authoritative, novel concepts suited for global application and hands-on protocols. By presenting these concepts and their implementation, this book is the first of its kind in the field to help practitioners avoid using consumer-marketing techniques that could in fact be inappropriate for and detrimental to an industrial company strategy.

Product Identifiers

Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-13
9783319306094
eBay Product ID (ePID)
221848878

Product Key Features

Author
Claudio A. Saavedra
Publication Name
The Marketing Challenge for Industrial Companies: Advanced Concepts and Practices
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Technology, Management, Marketing, Business
Publication Year
2016
Type
Textbook
Number of Pages
423 Pages

Dimensions

Item Height
235mm
Item Width
155mm
Item Weight
7981g

Additional Product Features

Title_Author
Claudio A. Saavedra
Series Title
Management for Professionals
Country/Region of Manufacture
Switzerland

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,7M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.830.238)

t***d (487)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
arrived safely thank you
t***d (487)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
arrived safely thank you
n***j (121)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Looking forward to a good read