Hebt u iets om te verkopen?

Corporate Social Responsibility: Doing the- Philip Kotler, 0471476110, hardcover

Objectstaat:
Goed
Prijs:
US $3,93
OngeveerEUR 3,68
Verzendkosten:
Gratis Standard Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Houston, Texas, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 21 jun en ma, 24 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:305203124843
Laatst bijgewerkt op 27 mei 2024 22:24:22 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
ISBN
9780471476115
Book Title
Corporate Social Responsibility : Doing the Most Good for Your Company and Your Cause
Item Length
9.3 in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Publication Year
2004
Format
Hardcover
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
1.1 in
Author
Philip Kotler, Nancy R. Lee
Genre
Business & Economics
Topic
Public Relations, Business Ethics, General, Management
Item Width
6.4 in
Item Weight
18.6 Oz
Number of Pages
320 Pages

Over dit product

Product Information

Praise for CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY "This comprehensive perspective on corporate social responsibility answers tough questions about the value of social initiatives for companies, investors, employees, and customers." Sandra Taylor Senior Vice President, Corporate Social Responsibility, Starbucks Coffee Company "Brilliant . . . an important compilation of great work done by great companies. Corporate Social Responsibility examines the most innovative business practices and leaders of our time who are discovering the pathways that converge business and social agendas for the benefit of all stakeholders. Well done!" Maureen Conway Vice President, Emerging Market Solutions, Hewlett-Packard "Aligning with causes is no longer a 'nice to do,' but a 'have to do.' Corporate Social Responsibility is a must-read for marketers and managers desiring the most significant outcomes from their cause investments." Carol L. Cone Chief Executive Officer, Cone, Inc. "Corporate Social Responsibility is at once both visionary and practical, making the compelling case that corporate community engagement and maximizing profit and shareholder value are not mutually exclusive, but rather mutually reinforcing." Bill Shore Founder and Executive Director, Share Our Strength

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0471476110
ISBN-13
9780471476115
eBay Product ID (ePID)
30997553

Product Key Features

Book Title
Corporate Social Responsibility : Doing the Most Good for Your Company and Your Cause
Author
Philip Kotler, Nancy R. Lee
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Public Relations, Business Ethics, General, Management
Publication Year
2004
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Number of Pages
320 Pages

Dimensions

Item Length
9.3 in
Item Height
1.1 in
Item Width
6.4 in
Item Weight
18.6 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LeafCats
378
Lc Classification Number
Hd60.K67 2005
Table of Content
Acknowledgments. Introduction. 1. The Case for Doing at Least Some Good. 2. Corporate Social Initiatives: Six Options for Doing Good. 3. Corporate Cause Promotions: Increasing Awareness and Concern for Social Causes. 4. Cause-Related Marketing: Making Contributions to Causes Based on Product Sales. 5. Corporate Social Marketing: Supporting Behavior Change Campaigns. 6. Corporate Philanthropy: Making a Direct Contribution to a Cause. 7. Community Volunteering: Employees Donating Their Time and Talents. 8. Socially Responsible Business Practices: Discretionary Business Practices and Investments to Support Causes. 9. Twenty-five Best Practices for Doing the Most Good for the Company and the Cause. 10. A Marketing Approach to Winning Corporate Funding and Support for Social Initiatives: Ten Recommendations. Notes. Index.
Copyright Date
2005
Lccn
2004-020375
Dewey Decimal
658.4/08
Dewey Edition
22

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Booktrolls LLC
Patrick Higginbotham
9600 Bamboo Rd
77041 Houston, TX
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.erotskoobenilnoruoy@ecivresremotsuc
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Your Online Bookstore Company

Your Online Bookstore Company

99,1% positieve feedback
3,4M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.031.023)

c***a (254)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very good
s***r (218)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast and reasonable shipping - quality item!
r***b (3542)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Awesome transaction A+++++