Afbeelding 1 van 1
![Lean Six Sigma in Service: Applications and Case Studies by Furterer New.. - Afbeelding 1 van 1](https://i.ebayimg.com/images/g/mpQAAOSwrtpi3-D0/s-l500.jpg)
Lean Six Sigma in Service: Applications and Case Studies by Furterer New..
Objectstaat:
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 99,1% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:304576179874
Specificaties
- Objectstaat
- PublishedOn
- 2009-05-27
- Title
- Lean Six Sigma in Service: Applications and Case Studies
- ISBN
- 9781420078886
- EAN
- 9781420078886
- Publication Year
- 2009
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Book Title
- Lean Six Sigma in Service: Applications and Case Studies
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- Taylor & Francis INC International Concepts
- Item Width
- 156mm
- Item Weight
- 816g
- Number of Pages
- 468 Pages
Over dit product
Product Information
In real life, data is messy and doesn't always fit into normal statistical distributions. This is especially true in service industries where the variables are, well, variable and directly related to and measured by the constantly changing needs of customers. As the breadth and depth of tools available has increased across the integrated Lean Six Sigma landscape, their integrated application has become more complex. Filled with case studies using real-world data, Lean Six Sigma in Service: Applications and Case Studies demonstrates how to integrate a suite of tools to make sense of an unstructured problem and focus on what is critical to customers. Using a clean, clear writing style that is not overly technical, the author describes the Six Sigma DMAIC (Define-Measure-Analyze-Improve-Control) and Design for Six Sigma IDDOV (Identify-Define-Design-Optimize-Validate) problem solving approaches and how they can be applied to service and transaction-related processes. The case studies illustrate the application of Lean Six Sigma tools to a wide variety of processes and problems including, but not limited to financial process improvement, designing a recruiting process, managing a college's assets, and improving educational processes. Examples of tools include Pareto analysis, cause and effect analysis, failure mode and effects analysis, statistical process control, SIPOC, process flow charts, project management tools, cost of quality analysis, and Lean tools, such as 5S, 8 wastes, and the 5 whys. Ultimately, the Lean Six Sigma team must show improvement against the metrics that assess customer satisfaction. This book includes strategies for integrating Lean Six Sigma tools into measurable improvement processes and eliminating the root causes of problems. With its inclusion of case studies and an alternative approach to the material, the book provides an instant understanding of how others have successfully applied Lean Six Sigma tools. This understanding then translates into processes that can be applied to any service organization.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis INC International Concepts
ISBN-13
9781420078886
eBay Product ID (ePID)
92060179
Product Key Features
Book Title
Lean Six Sigma in Service: Applications and Case Studies
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2009
Number of Pages
468 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
816g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Editor
Sandra L. Furterer
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 724498118
Handelsregistratienummer:
- 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
- 03800600
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:304576179874
Verzending en verwerking
Object wordt niet verzonden naar Verenigde Staten
Objectlocatie:
South East, Verenigd Koninkrijk
Wordt verzonden naar:
Australië, Canada, Europese Unie, Japan, Verenigd Koninkrijk
Uitgesloten:
Afghanistan, Duitsland, Jemen, Libië, Nauru, Oekraïne, Oostenrijk, Russische Federatie, Somalië, Verenigde Staten, Zwitserland
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 5 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.304576179874
Btw voor objectnr.304576179874
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat/provincie | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
30 dagen | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (2.907.179)
7***7 (819)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Delighted, fast delivery too, thanks!
g***i (1844)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great thanks
-***- (110)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Pleased with purchase fast delivery would recommend