Afbeelding 1 van 2
![Design to Grow: How Coca-Cola Learn..., Tischler, Linda - Afbeelding 1 van 2](https://i.ebayimg.com/images/g/pusAAOSwsmZkqJcs/s-l500.jpg)
![Design to Grow: How Coca-Cola Learn..., Tischler, Linda - Afbeelding 2 van 2](https://i.ebayimg.com/images/g/GtAAAOSwJgJkqJcs/s-l1600.jpg)
Design to Grow: How Coca-Cola Learn..., Tischler, Linda
8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
Objectstaat:
Verzendkosten:
Bevindt zich in: GB, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 98,7% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:304536484846
Specificaties
- Objectstaat
- Title
- Design to Grow: How Coca-Cola Learned to Combine Scale and Agi...
- Book Title
- Design to Grow: How Coca-Cola Learned to Combine Scale and Agi...
- ISBN
- 0241198380
- EAN
- 9780241198384
- Binding
- Paperback / softback
- Date of Publication
- 20160204
- Release Title
- Design to Grow: How Coca-Cola Learned to Combine Scale and Agi...
- Artist
- Tischler, Linda
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
- Publication Year
- 2016
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Design to Grow: How Coca-Cola Learned to Combine Scale and Agility (And How You Can, Too)
- Item Height
- 198mm
- Publisher
- Penguin Books LTD
- Item Width
- 129mm
- Subject
- Business
- Item Weight
- 181g
- Number of Pages
- 256 Pages
Over dit product
Product Information
Clear and actionable, this book is a must-read for leaders, creatives and entrepreneurs. Tomorrow's business winners need two things- scale and agility. The answer to both is design. For over a century, The Coca-Cola Company has used design to scale its flagship brand to over 200 countries. And in recent years it has sustained that growth while becoming even more agile - something most established businesses struggle with. In Design to Grow, Coca-Cola's vice president of Innovation and Entrepreneurship David Butler gives an unprecedented behind-the-scenes look at Coca-Cola's design-led strategy for growth. He shows how any business can use the same approach to get to the next level. Clear and actionable, this book is a must-read for leaders, creatives and entrepreneurs. 'A handy blueprint for how any company can use design to stay ahead of the competition' The Times 'Reading Design to Grow has caused me to think differently about my company. I am confident it will do the same for how you think about yours' Tim Brown, CEO of IDEO
Product Identifiers
Publisher
Penguin Books LTD
ISBN-13
9780241198384
eBay Product ID (ePID)
221623411
Product Key Features
Publication Name
Design to Grow: How Coca-Cola Learned to Combine Scale and Agility (And How You Can, Too)
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2016
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages
Dimensions
Item Height
198mm
Item Width
129mm
Item Weight
181g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Btw-nummer:
- DE 281042328
- EL 996857788
- ES N8267548I
- FR 27823676960
- GB 922696893
- IT 00185819992
Handelsregistratienummer:
- 06437594
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
- 06437594
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:304536484846
Verzending en verwerking
Object wordt niet verzonden naar Verenigde Staten
Objectlocatie:
GB, Verenigd Koninkrijk
Wordt verzonden naar:
België, Bosnië en Herzegovina, Brazilië, Canada, Chili, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Georgië, Griekenland, Hongarije, Hongkong, IJsland, Ierland, India, Israël, Italië, Japan, Jordanië, Koeweit, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Maldiven, Maleisië, Malta, Marokko, Montenegro, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Peru, Polen, Portugal, Rwanda, Singapore, Slovenië, Slowakije, Spanje, Sri Lanka, Thailand, Tsjechië, Wereldwijd, Zuid-Korea, Zweden
Uitgesloten:
Afghanistan, Australië, Duitsland, Jemen, Libië, Nauru, Oekraïne, Oostenrijk, Russische Federatie, Somalië, Verenigde Staten, Zwitserland
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 1 werkdag na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.304536484846
Btw voor objectnr.304536484846
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat/provincie | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
30 dagen | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (12.783.680)
i***3 (415)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great book on film music, written by the late matter specialist Christopher Palmer. Highly recommended seller. Great service. Many thanks!
5***6 (5444)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Book arrived quickly in great condition A+++++
n***l (101)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great dvd 📀