Hebt u iets om te verkopen?

Customer Service on the Internet: Building Relationships, Incre .9780471382584

Objectstaat:
Heel goed
Prijs:
GBP 5,20
OngeveerEUR 6,15
Verzendkosten:
GBP 8,99 (ongeveer EUR 10,63) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 8 jul en wo, 24 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:304195760430
Laatst bijgewerkt op 25 jun 2024 10:50:17 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Title
Customer Service on the Internet: Building Relationships, Increa
ISBN
9780471382584
Publication Year
2000
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Customer Service on the Internet: Building Relationships, Increasing Loyalty and Staying Competitive
Item Height
229mm
Author
Jim Sterne
Publisher
John Wiley & Sons AND Sons LTD
Item Width
152mm
Subject
Computer Science, Marketing
Item Weight
595g
Number of Pages
352 Pages

Over dit product

Product Information

A comprehensive guide to taking full advantage of the Internet for customer care A dynamic customer service Web site can dramatically increase customer loyalty and provide a competitive edge that all companies strive to achieve. But in order to run a successful site, you must know the latest technologies and understand how to integrate them into your business strategy. Written by internationally recognized Web marketing expert Jim Sterne, this book clearly explains these technologies and demonstrates how companies of all sizes can use them to create and maintain cutting-edge customer service sites. Completely updated for today's technically-savvy readers, this Second Edition covers all the bases. You'll learn the steps needed to make the transition from your current customer support to the Web. You'll also find valuable information on how to improve your existing site in order to save money and provide better quality support. And with the help of numerous case studies from a variety of different industries, you'll discover how other companies create and maintain their Web sites. This book will help you: Create a service plan that takes full advantage of the Web's potential Determine the best way to present your company's information on the Web Effectively manage e-mail Find out exactly what your customers want and measure their satisfaction Examine how others are using networked computer communications Utilize extranets to lock in customers and channel partners and lock out competitors

Product Identifiers

Publisher
John Wiley & Sons AND Sons LTD
ISBN-13
9780471382584
eBay Product ID (ePID)
88805858

Product Key Features

Author
Jim Sterne
Publication Name
Customer Service on the Internet: Building Relationships, Increasing Loyalty and Staying Competitive
Format
Paperback
Language
English
Subject
Computer Science, Marketing
Publication Year
2000
Type
Textbook
Number of Pages
352 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
595g

Additional Product Features

Title_Author
Jim Sterne
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 03800600
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,9M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.908.595)

s***1 (3)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Brilliant item. Great seller
y***t (5279)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Nice book received quickly. Thank you.
_***_ (245)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good service