Afbeelding 1 van 1
![Customer Service on the Internet: Building Relationships, Incre .9780471382584 - Afbeelding 1 van 1](https://i.ebayimg.com/images/g/oSQAAOSwveRhctuI/s-l500.jpg)
Customer Service on the Internet: Building Relationships, Incre .9780471382584
Objectstaat:
Verzendkosten:
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 8 jul en wo, 24 jul tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 99,1% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:304195760430
Specificaties
- Objectstaat
- Title
- Customer Service on the Internet: Building Relationships, Increa
- ISBN
- 9780471382584
- Publication Year
- 2000
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Customer Service on the Internet: Building Relationships, Increasing Loyalty and Staying Competitive
- Item Height
- 229mm
- Publisher
- John Wiley & Sons AND Sons LTD
- Item Width
- 152mm
- Subject
- Computer Science, Marketing
- Item Weight
- 595g
- Number of Pages
- 352 Pages
Over dit product
Product Information
A comprehensive guide to taking full advantage of the Internet for customer care A dynamic customer service Web site can dramatically increase customer loyalty and provide a competitive edge that all companies strive to achieve. But in order to run a successful site, you must know the latest technologies and understand how to integrate them into your business strategy. Written by internationally recognized Web marketing expert Jim Sterne, this book clearly explains these technologies and demonstrates how companies of all sizes can use them to create and maintain cutting-edge customer service sites. Completely updated for today's technically-savvy readers, this Second Edition covers all the bases. You'll learn the steps needed to make the transition from your current customer support to the Web. You'll also find valuable information on how to improve your existing site in order to save money and provide better quality support. And with the help of numerous case studies from a variety of different industries, you'll discover how other companies create and maintain their Web sites. This book will help you: Create a service plan that takes full advantage of the Web's potential Determine the best way to present your company's information on the Web Effectively manage e-mail Find out exactly what your customers want and measure their satisfaction Examine how others are using networked computer communications Utilize extranets to lock in customers and channel partners and lock out competitors
Product Identifiers
Publisher
John Wiley & Sons AND Sons LTD
ISBN-13
9780471382584
eBay Product ID (ePID)
88805858
Product Key Features
Publication Name
Customer Service on the Internet: Building Relationships, Increasing Loyalty and Staying Competitive
Format
Paperback
Language
English
Subject
Computer Science, Marketing
Publication Year
2000
Type
Textbook
Number of Pages
352 Pages
Dimensions
Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
595g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 724498118
Handelsregistratienummer:
- 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
- 03800600
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:304195760430
Verzending en verwerking
Objectlocatie:
South East, Verenigd Koninkrijk
Wordt verzonden naar:
Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Andorra, Angola, Anguilla, Antigua en Barbuda, Argentinië, Armenië, Aruba, Australië, Bahama's, Bahrein, Bangladesh, Barbados, België, Belize, Benin, Bermuda, Bhutan, Bolivia, Bosnië en Herzegovina, Botswana, Brazilië, Britse Maagdeneilanden, Brunei Darussalam, Bulgarije, Burkina Faso, Burundi, Cambodja, Canada, Centraal-Afrikaanse Republiek, Chili, China, Colombia, Comoren, Cookeilanden, Costa Rica, Cyprus, Democratische Republiek Congo, Denemarken, Djibouti, Dominica, Dominicaanse Republiek, Ecuador, Egypte, El Salvador, Equatoriaal-Guinea, Eritrea, Estland, Ethiopië, Europese Unie, Falklandeilanden (Islas Malvinas), Filipijnen, Finland, Frankrijk, Frans-Guyana, Frans-Polynesië, Gabon, Gambia, Ghana, Gibraltar, Grenada, Griekenland, Groenland, Guadeloupe, Guam, Guatemala, Guernsey, Guinee, Guinee-Bissau, Guyana, Haïti, Honduras, Hongarije, Hongkong, IJsland, Ierland, India, Indonesië, Irak, Israël, Italië, Ivoorkust, Jamaica, Japan, Jersey, Jordanië, Kaaimaneilanden, Kaapverdische eilanden, Kameroen, Kenia, Kirgizië, Kiribati, Koeweit, Kroatië, Laos, Lesotho, Letland, Libanon, Liberia, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Maagdeneilanden (VS), Macau, Macedonië, Madagaskar, Malawi, Maldiven, Maleisië, Mali, Malta, Marokko, Marshalleilanden, Martinique, Mauritanië, Mauritius, Mayotte, Mexico, Micronesië, Moldavië, Monaco, Mongolië, Montenegro, Montserrat, Namibië, Nederland, Nederlandse Antillen, Nepal, Nicaragua, Nieuw-Zeeland, Niger, Niue, Noorwegen, Oeganda, Oekraïne, Oezbekistan, Oman, Pakistan, Palau, Panama, Papoea-Nieuw-Guinea, Paraguay, Peru, Polen, Portugal, Puerto Rico, Qatar, Republiek Congo, Roemenië, Réunion, Saint Kitts en Nevis, Saint Lucia, Saint Pierre en Miquelon, Saint Vincent en de Grenadines, San Marino, Saudi-Arabië, Senegal, Servië, Sierra Leone, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Slowakije, Solomoneilanden, Spanje, Spitsbergen en Jan Mayen, Sri Lanka, Suriname, Swaziland, Tadzjikistan, Taiwan, Tanzania, Thailand, Togo, Tonga, Trinidad en Tobago, Tsjaad, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Turkmenistan, Turks- en Caicoseilanden, Tuvalu, Uruguay, Vanuatu, Vaticaanstad, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Wallis en Futuna, Westelijk Samoa, Westelijke Sahara, Zambia, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zuid-Korea, Zweden, Zwitserland
Uitgesloten:
Afghanistan, Duitsland, Jemen, Libië, Nauru, Oostenrijk, Russische Federatie, Somalië
Verzending en verwerking | Tot | Service | Levering*Zie opmerkingen over levering |
---|---|---|---|
GBP 8,99 (ongeveer EUR 10,63) | Verenigde Staten | Standaardverzending (Standard Int'l Postage) |
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 1 werkdag na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.304195760430
Btw voor objectnr.304195760430
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat/provincie | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
30 dagen | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (2.908.595)
s***1 (3)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Brilliant item. Great seller
y***t (5279)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Nice book received quickly. Thank you.
_***_ (245)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good service