Hebt u iets om te verkopen?

Communication Strategies for Competitive Advantage.9783659247309 Free Shipping<|

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Verzendt mogelijk niet naar Verenigde Staten. Lees de objectbeschrijving of neem contact op met de verkoper voor verzendopties. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:296197371438

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
PublishedOn
2013-01-29
Title
Communication Strategies for Competitive Advantage
ISBN
9783659247309
Publication Year
2013
Format
Paperback
Language
English
Book Title
Communication Strategies for Competitive Advantage
Item Height
229mm
Author
Nekesa Simiyu-Standa Florence
Publisher
LAP Lambert Academic Publishing
Item Width
152mm
Item Weight
177g
Number of Pages
112 Pages

Over dit product

Product Information

This book informs the global village the constraints Small Business Enterprises (SBEs) face and strive to overcome in the competitive business sector by employing communication strategies in order to succeed in Eldoret town. It also reveals the communication strategies SBEs use competitively within Eldoret and across Kenya as their activities reflect the country's economic situation. The author investigates implications of verbal and non-verbal modes of communication such as display, shouting through media, among others, on business activities. She observes that effective use of communication strategies depends on level of education, gender, location of business, among others. The book recommends that the entrepreneurs should be exposed to modern communication facilities such as ICTs through seminars, conferences, workshops and exhibitions. She also recommends sensitization of the public to ensure mutual respect between the public and entrepreneurs and thus develop a more humane language that enhances the interaction of buyers and sellers. This book is recommended for entrepreneurs, policy makers, students, teachers and researchers in the field of Communication Studies.

Product Identifiers

Publisher
LAP Lambert Academic Publishing
ISBN-13
9783659247309
eBay Product ID (ePID)
5046689955

Product Key Features

Book Title
Communication Strategies for Competitive Advantage
Author
Nekesa Simiyu-Standa Florence
Format
Paperback
Language
English
Publication Year
2013
Number of Pages
112 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
177g

Additional Product Features

Title_Author
Nekesa Simiyu-Standa Florence

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 03800600
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,9M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.907.593)

r***5 (100)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Quick delivery
r***t (778)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Nice book, good condition, arrived quickly. All good thanks.
s***l (637)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The book condition was not very good, but acceptable. Monbiot is such an influential journalist.