|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Encouraging Participative Consumerism Through E. Kaufmann, Manarioti<|

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Verzendt mogelijk niet naar Verenigde Staten. Lees de objectbeschrijving of neem contact op met de verkoper voor verzendopties. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:296195610490

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
PublishedOn
2017-05-17
Title
Encouraging Participative Consumerism Through Evolutionary Digit
ISBN
9781683180128
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Encouraging Participative Consumerism Through Evolutionary Digital Marketing
Item Height
229mm
Author
Agapi Manarioti, Hans Ruediger Kaufmann
Publisher
Mkp Techologies
Item Width
152mm
Subject
Marketing, Business
Number of Pages
150 Pages

Over dit product

Product Information

Technology has changed the buying and selling industry. Research of various consumer patterns can result in an increase of profits of organizations and corporations. Encouraging Participative Consumerism Through Evolutionary Digital Marketing is an authoritative reference source featuring the latest scholarly research on best practices of building relationships with online communities to engage consumers. Including various topics and perspectives such as consumer behavior, social media, and search engine optimization (SEO) this publication is ideally designed for professionals, researchers, and students seeking current research on the application of novel technologies in marketing.

Product Identifiers

Publisher
Mkp Techologies
ISBN-13
9781683180128
eBay Product ID (ePID)
237068147

Product Key Features

Author
Agapi Manarioti, Hans Ruediger Kaufmann
Publication Name
Encouraging Participative Consumerism Through Evolutionary Digital Marketing
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing, Business
Publication Year
2017
Type
Textbook
Number of Pages
150 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm

Additional Product Features

Title_Author
Agapi Manarioti, Hans Ruediger Kaufmann
Series Title
Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,8M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.871.384)

r***e (5140)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great many thanks
r***e (5140)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great - many thanks
e***l (1025)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
More like a good book than very good.