|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Building Virtual Reality with Unity and Steam VR by Jeff W Murray 2017 Paperback

Objectstaat:
Goed
Good Used Condition. Cover has normal wear and marks with dinged corners from use. No markings on ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
US $75,00
OngeveerEUR 68,93
Verzendkosten:
US $8,00 (ongeveer EUR 7,35) Expresverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Caldwell, Idaho, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 8 jun en di, 11 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:295783471514

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Good Used Condition. Cover has normal wear and marks with dinged corners from use. No markings on ...
Features
Illustrated
ISBN
9781138033511
Subject Area
Computers
Publication Name
Building Virtual Reality with Unity and Steam Vr
Item Length
9.3 in
Publisher
A + K Peter's, The Limited
Subject
Programming / Games, Virtual Worlds
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.9 in
Author
Jeff W. Murray
Item Width
6.5 in
Item Weight
18.4 Oz
Number of Pages
326 Pages

Over dit product

Product Information

The golden age of virtual reality is here; take the first step into V.R. programming and development with Jeff W. Murray Building Virtual Reality with Unity and SteamVR. Murray explores some of the topical issues surrounding virtual reality; including V.R. sickness, telepresence, performance issues and practical ways to diminish these detrimental effects to make a more comprehensive experience. Building Virtual Reality also grants readers a hands-on approach with the Unity game engine and programming. The example projects and sample C# code found in the text are compatible with all SteamVR supported virtual reality head mounted displays that are currently available. This text is the essential survival guide to VR and VR development for any reader. Author Bio: Jeff W. Murray has written two books: Game Development for iOS with Unity3D , C# Game Programming Cookbook for Unity3D, both published by CRC Press. In his game development career spanning over 14 years, he has worked with some of the world Murray Key features: Discusses some of the key issues facing virtual reality and provides helpful tips for making better V.R. experiences. Develop V.R. applications with practical examples geared to work with both the Oculus Rift and HTC Vive, as well as open source virtual reality (OSVR) headsets like the HDK. Find out how to build both standing and seated experiences. Tips on optimizing performance with the Unity Profilers. Explore examples specifically for HTC Vive Controllers and picking up and throwing physics objects, including haptic feedback. Discover how to build user interfaces for virtual reality, as well as discussing some best practices for V.R. based user interface design. Written by a games industry veteran who has been a V.R. developer since the first Oculus development kit.

Product Identifiers

Publisher
A + K Peter's, The Limited
ISBN-10
1138033510
ISBN-13
9781138033511
eBay Product ID (ePID)
238023758

Product Key Features

Author
Jeff W. Murray
Publication Name
Building Virtual Reality with Unity and Steam Vr
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Programming / Games, Virtual Worlds
Publication Year
2017
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Number of Pages
326 Pages

Dimensions

Item Length
9.3 in
Item Height
0.9 in
Item Width
6.5 in
Item Weight
18.4 Oz

Additional Product Features

LCCN
2016-058826
Lc Classification Number
Qa76.76.C672m88677
Table of Content
Chapter 1. A brief introduction to the virtual world. Chapter 2. Setting up your hardware for the first time. Chapter 3. Setting up a Unity project with SteamVR. Chapter 4. Scale: A room with a virtual reality view. Chapter 5. Adding interaction. Chapter 6. Moving around the virtual world with a teleportation system. Chapter 7. Creating a third-person virtual reality scene. Chapter 8. Making the most of virtual reality with audio. Chapter 9. Strategies for reducing virtual reality sickness. Chapter 10. Further possibilities.
Copyright Date
2017
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
006.8
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Kiester Family LDS Books

Kiester Family LDS Books

100% positieve feedback
52K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (21.752)

0***0 (1141)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great Thank you
r***l (31)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived and shipping was impeccable. Great job.
o***n (3917)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great item, dealer, and service.