Afbeelding 1 van 1
Afbeelding 1 van 1
Smith Optics Audrey Sunglasses Gloss Black Frames/Scratch ed Lenses Glasses
US $19,00
OngeveerEUR 17,04
Objectstaat:
“Please read the ENTIRE Description!!!!”
Tweedehands
Een object dat eerder al gedragen werd. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van de gebreken.
Verzendkosten:
US $6,75 (ongeveer EUR 6,05) USPS First Class®.
Bevindt zich in: Rockwall, Texas, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 28 sep en di, 1 okt tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:295122586928
Specificaties
- Objectstaat
- Tweedehands
- Opmerkingen van verkoper
- “Please read the ENTIRE Description!!!!”
- Lens Technology
- 100% uv
- MPN
- Does Not Apply
- Brand
- Smith
- Frame Color
- Tortoise
- Department
- Men
- Type
- Sunglasses
- UV Protection
- UV400
- Lens Material
- Polycarbonate
- Model
- Audrey
- Style
- Smith
- Frame Material
- Composite
- Theme
- Tortoise
- Lens Color
- Gray
- Country/Region of Manufacture
- Unknown
- Protection
- 100% UVA & UVB
- UPC
- Does not apply
Objectbeschrijving van de verkoper
Populaire rubrieken in deze winkel
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
Feedback verkoper (21.754)
- n***d (396)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopExactly as advertised! A++
- s***f (2001)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopThanks
- w***h (720)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopSeller cancelled the order after I paid. The seller said that I requested cancellation. I later contacted the seller and they said they cancelled the order because the item was damaged. I can understand that, but why don't they just say that the seller cancelled it instead of the customer and then email the customer to let them know. Poor communication.