Hebt u iets om te verkopen?

Audience Transformations: Shifting Audience Pos, Carpentier, Schrder, Halle..

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:295111046830
Laatst bijgewerkt op 03 mei 2024 11:31:53 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
PublishedOn
2013-07-23
Title
Audience Transformations: Shifting Audience Positions in Late Mo
ISBN
9780415827362
EAN
9780415827362
Publication Year
2013
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Audience Transformations: Shifting Audience Positions in Late Modernity
Item Height
229mm
Author
Kim Christian Schroder, Nico Carpentier, Lawrie Hallett
Publisher
Taylor & Francis LTD
Item Width
152mm
Subject
Economics
Item Weight
612g
Number of Pages
280 Pages

Over dit product

Product Information

The concept of the audience is changing. In the twenty-first century there are novel configurations of user practices and technological capabilities that are altering the way we understand and trust media organizations and representations, how we participate in society, and how we construct our social relations. This book embeds these transformations in a societal, cultural, technological, ideological, economic and historical context, avoiding a naive privileging of technology as the main societal driving force, but also avoiding the media-centric reduction of society to the audiences that are situated within. Audience Transformations provides a platform for a nuanced and careful analysis of the main changes in European communicational practices, and their social, cultural and technological affordances.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780415827362
eBay Product ID (ePID)
156617256

Product Key Features

Author
Kim Christian Schroder, Nico Carpentier, Lawrie Hallett
Publication Name
Audience Transformations: Shifting Audience Positions in Late Modernity
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Economics
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
280 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
612g

Additional Product Features

Series Title
Routledge Studies in European Communication Research and Education
Editor
Kim Christian Schroder, Lawrie Hallett, Nico Carpentier
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 03800600
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,9M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.905.046)

s***w (75)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
.
s***9 (2)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item arrived neatly packaged book was in fantastic condition for being read before. Would well recommend ***** star
f***1 (2343)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
👍