|Aangeboden in rubriek:
Deze aanbieding is door de verkoper beëindigd op di, 12 okt om 4:10 AM vanwege een fout in de aanbieding.
Hebt u iets om te verkopen?

Naturelle Biotera Ultra Moisturizing Shampoo & Conditioner Travel Size 3 Oz Ea

Objectstaat:
Nieuw
6 beschikbaar
Prijs:
US $18,98
OngeveerEUR 17,72
Verzendkosten:
Gratis Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Independence, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 3 mei en ma, 6 mei tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:293505496728

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een gloednieuw, ongebruikt, ongeopend en onbeschadigd object in de originele verpakking ...
Hair Type
For very damaged and dry hair
Brand
Naturelle
Product Line
Color Care
Model
3 Oz
Size Type
Travel Size
Styling Effect
Deep Conditioning
Type
Moisturizing
Gender
Unisex
Country/Region of Manufacture
United States
Size
Travel Size 3oz each bottle
Features
Anti-fade, Long-lasting color retention, Deep hydration, Tri-Soy Complex, Conditioning formula, Paraben-Free, Silicone-Free
UPC
Does not apply

Objectbeschrijving van de verkoper

Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.