Afbeelding 1 van 1
Afbeelding 1 van 1
Key Account Management: The Definitive Guide By Malcolm McDonald, Diana Woodbur
GBP 3,98
OngeveerEUR 4,78
Objectstaat:
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
2 beschikbaar3 verkocht
Verzendkosten:
GBP 8,99 (ongeveer EUR 10,79) Standard Int'l Postage.
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Verzonden binnen 1 dag
Geschatte levering tussen ma, 30 sep en do, 10 okt tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:293341892177
Specificaties
- Objectstaat
- Title
- Key Account Management: The Definitive Guide
- ISBN
- 9780750662468
- Publication Year
- 2006
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Key Account Management: the Definitive Guide
- Item Height
- 189 mm
- Publisher
- Elsevier Science & Technology
- Subject
- Accounting, Marketing
- Item Width
- 246 mm
- Number of Pages
- 416 Pages
Over dit product
Product Information
As with other leading business titles from McDonald, this book combines thoroughly field-tested knowledge delivered in a carefully developed step-by-step format. Both the manager and student will be able to build understanding and a key account by the end of it. By analysing how key accounts really work in detail the authors create the tools that the reader will need in the marketplace. Equally it gives a clear picture of why KAM must be an important element of the corporate strategic plan. Based on best practice from major companies globally there is no more definitive overview of this critical business to business strategy for sales and marketing managers and serious students in business and marketing.
Product Identifiers
Publisher
Elsevier Science & Technology
ISBN-13
9780750662468
eBay Product ID (ePID)
90875360
Product Key Features
Publication Year
2006
Subject
Accounting, Marketing
Number of Pages
416 Pages
Language
English
Publication Name
Key Account Management: the Definitive Guide
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
189 mm
Item Width
246 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 724498118
Handelsregistratienummer:
- 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
- 03800600
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (3.050.127)
Dit object (1)
Alle objecten (3.050.127)
8***6 (747)- Feedback gegeven door koper.
Meer dan een jaar geleden
Geverifieerde aankoop
As described, many thanks
o***g (518)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great, thank you
8***n (613)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great condition book as described
h***a (6717)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
AAA recommended