|Aangeboden in rubriek:
Deze aanbieding is verkocht op ma, 29 apr om 11:34 AM.
Hebt u iets om te verkopen?

How Brands Grow: What Marketers Don't Know-Byron Sharp Oxford 2011

Objectstaat:
Goed
Typical wear to DJ. Hard cover and contents in excellent condition. Name neatly in pen on first free ... Meer lezenover objectstaat
Verkocht voor:
GBP 14,00
OngeveerEUR 16,31
Dit object wordt verzonden via internationale verzending.
Inclusief internationale tracking, vereenvoudigde inklaring, en geen bijkomende kosten bij levering. Meer info
Verzendkosten:
GBP 16,50 (ongeveer EUR 19,23) Expresverzending naar Verenigde Staten via eBay's Internationale verzending
Dit bedrag is inclusief verzendkosten die de verkoper heeft opgegeven alsook toepasselijke internationale verzend-, verwerkings- en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat u hebt betaald. Meer informatie vindt u in de voorwaarden voor internationale verzending
. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Norwich, Verenigd Koninkrijk
Invoerkosten: 
Gratis (bedrag wordt bevestigd bij Betalen)
Dit bedrag is inclusief toepasselijke douanetarieven, belastingen, bemiddelingskosten en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat u hebt betaald. Meer informatie vindt u in de voorwaarden voor internationale verzending
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 15 mei en do, 23 mei tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Inclusief internationale tracking
Retourbeleid:
Betalingen:
     
Internationale verzendkosten en invoerkosten aan Pitney Bowes Inc. betaald. Meer weten?Meer weten over internationale verzending van eBay?

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:285828505569

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Typical wear to DJ. Hard cover and contents in excellent condition. Name neatly in pen on first ...
Title
How Brands Grow: What Marketers Don't Know
ISBN
9780195573565
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
How Brands Grow: What Marketers Don't Know
Item Height
240mm
Author
Byron Sharp
Publisher
Oxford University Press Australia
Item Width
160mm
Subject
Marketing
Item Weight
600g
Number of Pages
246 Pages

Over dit product

Product Information

2020 celebrates the 10 year anniversary of How Brands Grow with over 100,000 copies sold.Voted AdAge's Most-Recommended Marketing Book of the Summer 2013.This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands. It is the first book to present these laws in context and to explore their meaning and application. The most distinctive element to this book is that the laws presented are tried and tested; they have been found to hold over varied conditions, time and countries. This is contra to most marketing texts and indeed, much information provides evidence that much modern marketing theory is far from soundly based.

Product Identifiers

Publisher
Oxford University Press Australia
ISBN-13
9780195573565
eBay Product ID (ePID)
87332379

Product Key Features

Author
Byron Sharp
Publication Name
How Brands Grow: What Marketers Don't Know
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2010
Type
Textbook
Number of Pages
246 Pages

Dimensions

Item Height
240mm
Item Width
160mm
Item Weight
600g

Additional Product Features

Title_Author
Byron Sharp
Country/Region of Manufacture
Australia

Objectbeschrijving van de verkoper

smalltimeco

smalltimeco

100% positieve feedback
1,2K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (754)

h***g (2535)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Nice item, well packed. Thank you.
i***1 (161)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great bargain, great seller
h***l (3685)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Received safely Well packaged Easy transaction. Many Thanks