|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

1PCs Fujikura Core Alignment Fusion Splicer 90S+//

Objectstaat:
Nieuw
2 beschikbaar
Prijs:
US $8.677,50
OngeveerEUR 7.975,64
Verzendkosten:
US $150,00 (ongeveer EUR 137,87) SpeedPAK Standard. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Shenzhen, China
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 14 jun en di, 25 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:285752018983
Laatst bijgewerkt op 10 mei 2024 20:49:55 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een gloednieuw, ongebruikt, ongeopend en onbeschadigd object in de originele verpakking ...
Brand
Fujikura
MPN
90S+

Objectbeschrijving van de verkoper

sz01-plc

sz01-plc

97,1% positieve feedback
650 objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.8
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (73)

z***u (10)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
VERT GOOD !
o***e (308)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
great transaction - fast shipping
c***2 (47)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The delivery of the item was great. Customer sent it off right away. No problem there. Received the item. Item does not work. According to App Store, the app the unit requires to work is not available in the USA. So with that, I can not use the item. Sent the item back over a month ago and still have not received my refund. Customer tells me to send tracking number when there is a pic of the form I filled out and the receipt that paid for the item to be returned. Both have tracking numbers on it