Afbeelding 1 van 1
1PCs Fujikura Core Alignment Fusion Splicer 90S+//
Objectstaat:
2 beschikbaar
Verzendkosten:
Bevindt zich in: Shenzhen, China
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 14 jun en di, 25 jun tot 43230
Retourbeleid:
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:285752018983
Specificaties
- Objectstaat
- Brand
- Fujikura
- MPN
- 90S+
Objectbeschrijving van de verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:285752018983
Verzending en verwerking
Objectlocatie:
Shenzhen, China
Wordt verzonden naar:
Wereldwijd
Uitgesloten:
China, Oekraïne, Russische Federatie
Verzending en verwerking | Elk volgende object | Tot | Service | Levering*Zie opmerkingen over levering |
---|---|---|---|---|
US $150,00 (ongeveer EUR 137,87) | US $140,00 (ongeveer EUR 128,68) | Verenigde Staten | SpeedPAK Standard | Geschatte levering tussen vr, 14 jun en di, 25 jun tot 43230 |
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 5 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.285752018983
Btw voor objectnr.285752018983
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat/provincie | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Details retourbeleid |
---|
De verkoper accepteert geen retourzendingen voor dit object. |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (73)
z***u (10)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
VERT GOOD !
o***e (308)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
great transaction - fast shipping
c***2 (47)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The delivery of the item was great. Customer sent it off right away. No problem there. Received the item. Item does not work. According to App Store, the app the unit requires to work is not available in the USA. So with that, I can not use the item. Sent the item back over a month ago and still have not received my refund. Customer tells me to send tracking number when there is a pic of the form I filled out and the receipt that paid for the item to be returned. Both have tracking numbers on it