|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Katherine Peters Communicating User Experience (Paperback) Studies in New Media

Another great item from Rarewaves | Free delivery!
Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: GU14 0GT, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:285667234155
Laatst bijgewerkt op 23 mei 2024 18:12:18 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
Communicating User Experience
Title
Communicating User Experience
Subtitle
Applying Local Strategies Research to Digital Media Design
Contributor
Todd Lyle Sandel (Contributions by)
ISBN-10
1498506151
EAN
9781498506151
ISBN
9781498506151
Genre
Science Nature & Math
Topic
Technology & Engineering
Release Date
11/04/2019
Release Year
2019
Country/Region of Manufacture
US
Item Length
150mm
Series
Studies in New Media
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Communicating User Experience: Applying Local Strategies Research to Digital Media Design
Item Height
223mm
Author
Trudy Milburn
Publisher
Bei Ju, Lauren Mackenzie, Elizabeth Molina-Markham, James L. Leighter, Maaike Bouwmeester, Sunny Lie, Donal Carbaugh, Trudy Milburn, Tabitha Hart, Lexington Books
Item Width
150mm
Subject
Engineering & Technology, Science
Item Weight
376g
Number of Pages
250 Pages

Over dit product

Product Information

Communicating User Experience: Applying Local Strategies Research to Digital Media Design examines how Local Strategies Research (LSR) helps investigate user experiences with digital media. This edited collection uses case studies to examine the way we communicate in the digital age whether between individuals and digital interfaces (such those installed in cars), dyads via mobile phones and online interfaces, or members of a group through a video conference. Milburn and her contributors consider the cultural norms that both inform and are used during interaction to provide a useful methodology that shifts design (particularly HCI) research from a focus on emotional, subjective user experiences to the everyday practices involved in interacting with one another in and through digital devices and interfaces. Communicating User Experience will be a valuable resource for designers and scholars of communication and new media.

Product Identifiers

Publisher
Bei Ju, Lauren Mackenzie, Elizabeth Molina-Markham, James L. Leighter, Maaike Bouwmeester, Sunny Lie, Donal Carbaugh, Trudy Milburn, Tabitha Hart, Lexington Books
ISBN-13
9781498506151
eBay Product ID (ePID)
8046472192

Product Key Features

Author
Trudy Milburn
Publication Name
Communicating User Experience: Applying Local Strategies Research to Digital Media Design
Format
Paperback
Language
English
Subject
Engineering & Technology, Science
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
250 Pages

Dimensions

Item Height
223mm
Item Width
150mm
Item Weight
376g

Additional Product Features

Series Title
Studies in New Media
Country/Region of Manufacture
United States
Editor
Trudy Milburn

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

RAREWAVES.COM LIMITED
Brad Aspess
Unit 145, The Light Box
111 Power Road
London
London
W4 5PY
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.sevawerar@teltuo-yabe
Btw-nummer:
  • GB 864 1548 11
Handelsregistratienummer:
  • 05540102
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Rarewaves Outlet

Rarewaves Outlet

98,2% positieve feedback
3,4M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.8
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.352.538)

n***m (742)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very happy!
8***e- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great, thanks very much, arrived safely.
i***a (19)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Well received with Perfect condition and good packaging.