|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

International Digital Marketing in China - 9783030381622

Objectstaat:
Nieuw
2 beschikbaar
Prijs:
GBP 38,91
OngeveerEUR 45,68
Dit object wordt verzonden via internationale verzending.
Inclusief internationale tracking, vereenvoudigde inklaring, en geen bijkomende kosten bij levering. Meer info
Verzendkosten:
GBP 22,38 (ongeveer EUR 26,28) Expresverzending naar Verenigde Staten via eBay's Internationale verzending
Dit bedrag is inclusief verzendkosten die de verkoper heeft opgegeven alsook toepasselijke internationale verzend-, verwerkings- en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat u hebt betaald. Meer informatie vindt u in de voorwaarden voor internationale verzending
. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Aldershot, Verenigd Koninkrijk
Invoerkosten: 
Gratis (bedrag wordt bevestigd bij Betalen)
Dit bedrag is inclusief toepasselijke douanetarieven, belastingen, bemiddelingskosten en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat u hebt betaald. Meer informatie vindt u in de voorwaarden voor internationale verzending
Levering:
Geschatte levering tussen do, 20 jun en do, 27 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Inclusief internationale tracking
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     
Internationale verzendkosten en invoerkosten aan Pitney Bowes Inc. betaald. Meer weten?Meer weten over internationale verzending van eBay?

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:285321595470
Laatst bijgewerkt op 04 jun 2024 10:09:14 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
International Digital Marketing in China
ISBN
9783030381622
Publication Year
2021
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
International Digital Marketing in China: Regional Characteristics and Global Challenges
Item Height
210mm
Author
Lala Hu
Publisher
Springer Nature Switzerland A&G
Item Width
148mm
Subject
Economics, Marketing, Business
Item Weight
163g
Number of Pages
99 Pages

Over dit product

Product Information

This book examines key issues in international digital marketing in China from a theoretical and empirical perspective. Divided into two main parts, it begins with an analysis of China's cultural characteristics and business environment, with a particular emphasis on the Chinese digital context. The book goes on to present original empirical studies and an investigation into recent challenges and opportunities for international firms in the fashion sector. With nearly 900 million internet users and an e-commerce market volume of over one thousand billion US dollars, China is the world's largest digital market. While this creates significant opportunities for international firms, there are many factors to consider when approaching this market. In order to understand the Chinese digital scenario, the book analyzes the characteristics of local internet platforms and consumer patterns. The book also presents a real-world case study on a luxury retail firm operating in China, Florentia Village, and the results from a questionnaire on Chinese mobile shoppers. On this basis, it provides a conceptual framework and discusses the theoretical and managerial implications for international firms operating in China, making it an enlightening book for scholars, students, and practitioners alike.

Product Identifiers

Publisher
Springer Nature Switzerland A&G
ISBN-13
9783030381622
eBay Product ID (ePID)
12049041677

Product Key Features

Author
Lala Hu
Publication Name
International Digital Marketing in China: Regional Characteristics and Global Challenges
Format
Paperback
Language
English
Subject
Economics, Marketing, Business
Publication Year
2021
Type
Textbook
Number of Pages
99 Pages

Dimensions

Item Height
210mm
Item Width
148mm
Item Weight
163g

Additional Product Features

Title_Author
Lala Hu
Country/Region of Manufacture
Switzerland

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

BOOKS ETC LIMITED
Andy Smith
Books Etc, Unit 4
Eastern Road
Aldershot
Hampshire
GU12 4YD
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT30481325210
:xaF30481325210
:liam-Emoc.liamg@rebbewcim
Btw-nummer:
  • GB 976952259
Handelsregistratienummer:
  • 06687355
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 06687355
BOOKS etc.

BOOKS etc.

99,2% positieve feedback
1,6M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.8
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (512.261)

o***_ (2107)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Well packaged items promptly sent from a good seller
9***y (981)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast postage, great item. Many thanks
9***y (981)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast postage, great item. Many thanks