|Aangeboden in rubriek:
Deze aanbieding is door de verkoper beëindigd op vr, 17 mei om 9:37 PM vanwege een fout in de aanbieding.
Hebt u iets om te verkopen?

NINTENDO power Magazine Wii MARIO TOKYO Video Game DVD DEMO DISC RARE SEALED🔥

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
US $130,99
OngeveerEUR 120,51
Verzendkosten:
Gratis Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Las Cruces, New Mexico, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 10 jun en vr, 14 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:283617477734
Laatst bijgewerkt op 02 jun 2023 07:53:29 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Brand
Nintendo
Type
Magazine
Format
Physical
Language
English
Character
30th Anniversary Mario - Classic Color
Publication Name
Nintendo Power
Video Game Series
Nintendo
Features
1st Edition, Collector's Edition, Limited Edition, Luxury Edition
Video Game Name
Mario
Genre
Games
Subscription
No
Topic
Video Game

Objectbeschrijving van de verkoper

Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.