|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Value-ology: Aligning sales and marketing to shape and deliver profitable custom

Objectstaat:
Goed
Prijs:
GBP 23,86
OngeveerEUR 28,07
Verzendkosten:
GBP 5,19 (ongeveer EUR 6,11) Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: GL5 2TH, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 3 jul en ma, 22 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 3 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:276466905349
Laatst bijgewerkt op 22 mei 2024 16:04:42 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
EAN
9783319456256
ISBN
3319456253
Book Title
Value-ology: Aligning sales and marketing to shape and deliver pr
Subject Area
Organizational Sociology
Publication Name
Value-ology: Aligning sales and marketing to shape and deliver profitable customer value propositions
Publisher
Springer International Publishing A&G
Subject
Technology, Management, Business
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
235mm
Author
Stacey Danheiser, Simon Kelly, Paul Johnston
Item Width
155mm
Item Weight
455g
Number of Pages
199 Pages

Over dit product

Product Information

This book offers both marketing and sales professionals a rare combined insight into both worlds to continuously capture customer intelligence and create value, by blending detailed research with academic rigor and commercial experience of the authors in both Europe and North America. It has never been easier to produce great marketing content and sales collateral. And yet, 90% of the content that marketing produces is NEVER used by sales. Why not? Because it's not relevant to the audience or the prospect doesn't even know the content exists. Furthermore 58% of deals end up in no decision because Sales has not presented value effectively. Companies are creating lots of noise but failing to resonate with the customers. So what? The danger, aside from marketing wasting tens of millions of dollars on ineffective content and tools, is that customers will disengage. 94% of prospects say they have completely disengaged with vendors because of irrelevant content. In order to grow fast, the authors argue, Sales and Marketing teams need to slow down. They need to work together to truly understand their customers' needs, wants, motivations and pain points so that they can offer customized value . The book sets out how to establish a formal program to continuously capture customer intelligence and insights - the shiny gems of understanding that help prospects to connect the dots - so that value can be consistently articulated in marketing and sales conversations. By integrating the best ideas and practice from commercial experience and academic research the authors show how to create value across the entire marketing and sales value chain - not only get a new customer, but to continue to create value for future purchases by creating post-sales value.

Product Identifiers

Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-13
9783319456256
eBay Product ID (ePID)
229106812

Product Key Features

Subject Area
Organizational Sociology
Author
Stacey Danheiser, Simon Kelly, Paul Johnston
Publication Name
Value-ology: Aligning sales and marketing to shape and deliver profitable customer value propositions
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Technology, Management, Business
Publication Year
2017
Type
Textbook
Number of Pages
199 Pages

Dimensions

Item Height
235mm
Item Width
155mm
Item Weight
455g

Additional Product Features

Title_Author
Simon Kelly, Stacey Danheiser, Paul Johnston
Country/Region of Manufacture
Switzerland

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Bluebell Abbey Limited
Andrew FitzGerald
Unit A, Mill Place Two
90 Bristol Road
Gloucester
Gloucestershire
GL1 5SQ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT13318117020
:liam-Eku.oc.yebballebeulb@reltubeht
Btw-nummer:
  • GB 242692990
Handelsregistratienummer:
  • 10155216
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 10155216
The Cotswold Library

The Cotswold Library

99,5% positieve feedback
2,4M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (847.329)

a***l (4310)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Many thanks for a perfect 5* transaction.
s***n (22)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Lost in post (but received other items from seller so not a seller issue), seller easy to deal with and quick refund. Thanks.
i***r (254)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great writer