Hebt u iets om te verkopen?

Business Research Methods (with Qualtrics Printed Access Card) by Barry J....

Objectstaat:
Redelijk
Prijs:
US $12,00
OngeveerEUR 11,17
Verzendkosten:
US $6,35 (ongeveer EUR 5,91) Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: McKinney, Texas, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 24 jun en do, 27 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:276350490439

Specificaties

Objectstaat
Redelijk: Een boek dat slijtage vertoont. De kaft kan enigszins beschadigd zijn, maar is als geheel ...
Level
Business
ISBN
9781111826925
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Business Research Methods (With Qualtrics Printed Access Card)
Publisher
Cengage South-Western
Item Length
11.1 in
Subject
Marketing / General, General, Management, Marketing / Research
Publication Year
2012
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.1 in
Author
Jon C. Carr, Barry J. Babin, Mitch Griffin, William G. Zikmund
Features
Revised
Item Weight
57.7 Oz
Item Width
8.8 in
Number of Pages
696 Pages

Over dit product

Product Information

This best-selling text continues in its ninth edition to provide the most current and comprehensive coverage of business research. Its student-friendly design contains numerous examples illustrating real-world research in management, marketing, finance, accounting, and other business areas. BUSINESS RESEARCH METHODS, 9E, is the ideal text for undergraduate and first year MBA courses in marketing, management, or quantitative studies.

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
1111826927
ISBN-13
9781111826925
eBay Product ID (ePID)
110584432

Product Key Features

Number of Pages
696 Pages
Language
English
Publication Name
Business Research Methods (With Qualtrics Printed Access Card)
Publication Year
2012
Subject
Marketing / General, General, Management, Marketing / Research
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Jon C. Carr, Barry J. Babin, Mitch Griffin, William G. Zikmund
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.1 in
Item Weight
57.7 Oz
Item Length
11.1 in
Item Width
8.8 in

Additional Product Features

Edition Number
9
Target Audience
College Audience
Edition Description
Revised Edition
Table of Content
Preface. PART I: INTRODUCTION. 1. The Role of Business Research. 2. Information Systems and Knowledge Management. 3. Theory Building. 4. The Business Research Process: An Overview. 5. The Human Side of Business: Organizational and Ethical Issues. PART II: BEGINNING STAGES OF THE RESEARCH PROCESS. 6. Problem Definition: The Foundation of Business Research. 7. Qualitative Research Tools. 8. Secondary Data Research in a Digital Age. PART III: RESEARCH METHODS FOR COLLECTING PRIMARY DATA. 9. Survey Research: An Overview. 10. Survey Research: Communicating with the Respondents. 11. Observation Methods. 12. Experimental Research. PART IV: MEASUREMENT CONCEPTS. 13. Measurement and Scaling Concepts. 14. Attitude Measurement. 15. Questionnaire Design. PART V: SAMPLING AND FIELDWORK. 16. Sampling Designs. and Procedures. 17. Determination of Sample Size: A Review of Statistical Theory. 18. Fieldwork. PART VI: DATA ANALYSIS AND PRESENTATION. 19. Editing and Coding: Transforming Raw Data into Information. 20. Basic Data Analysis: Descriptive Statistics. 21. Univariate Statistical Analysis. 22. Bivariate Statistical Analysis: Differences Between Two Variables. 23. Bivariate Statistical Analysis: Measures of Association. 24. Multivariate Statistical Analysis. 25. Communicating the Research Results: Research Report, Oral Presentation, and Follow-Up. PART VII: CRITICAL THINKING CASES. Appendix: Statistical Tables, Glossary of Frequently Used Symbols, Glossary, Endnotes. Index.
Copyright Date
2013

Objectbeschrijving van de verkoper

Lots Of Deals

Lots Of Deals

100% positieve feedback
1,1K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (119)

o***n (91)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent service unreal competitive pricing simply excellent, highly recommend seller.
n***v (371)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great Seller! Excellent Transaction!
4***e (128)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Shipping was fast, and the book was packaged with care to prevent any damage. Overall, a fantastic purchase experience from a reliable seller. Highly recommended for anyone looking for quality books on eBay.