|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Rik Pieters Wayne Hoyer Deborah J. MacIn Consumer Behavi (Paperback) (UK IMPORT)

Another great item from Rarewaves | Free delivery!
Objectstaat:
Nieuw
8 beschikbaar
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: GU14 0GT, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:275970934044
Laatst bijgewerkt op 13 jun 2024 11:56:01 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Format
Trade Paperback
Book Title
Consumer Behavior
Publication Name
Consumer Behavior
Title
Consumer Behavior
EAN
9780357721292
ISBN
9780357721292
Publisher
Cengage Learning
Release Year
2023
Release Date
27/06/2023
Language
English
Country/Region of Manufacture
US
Author
Rik Pieters, Deborah J. Macinnis, Wayne D. Hoyer
Genre
Business & Finance
Item Height
0.9 in
Item Length
10.9 in
Item Width
8.5 in
Item Weight
42.4 Oz
Subject Area
Business & Economics
Subject
Marketing / General, Commerce, General
Publication Year
2023
Type
Textbook
Number of Pages
544 Pages

Over dit product

Product Information

Hoyer/MacInnis/PietersCONSUMER BEHAVIOR, 8th EDITION, draws key concepts from marketing, psychology, sociology and anthropology to present a strong foundation and highly practical focus on real-world applications to prepare students for todays global business environment. Students examine the latest research and current business practices with a focus on consumer needs and goals, emotions and emotion regulation, perceptions and consumer inferences, branding, consumer experiences, influencer marketing, social media, political ideology, generational influences and more. Students explore controversies in consumer decision-making involving money, happiness and financial decision making, charity, health, materialism, and sustainability. Chapter updates in this edition emphasize social responsibility and ethics in marketing, scrutinizing both the dark side and constructive possibilities. Real-world examples, chapter exhibits, and application exercises provide practical relevance and help students master essential skills.

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
0357721292
ISBN-13
9780357721292
eBay Product ID (ePID)
27058624097

Product Key Features

Author
Rik Pieters, Deborah J. Macinnis, Wayne D. Hoyer
Publication Name
Consumer Behavior
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Marketing / General, Commerce, General
Publication Year
2023
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
544 Pages

Dimensions

Item Length
10.9 in
Item Height
0.9 in
Item Width
8.5 in
Item Weight
42.4 Oz

Additional Product Features

Edition Number
8
Intended Audience
College Audience
Lc Classification Number
Hf5415.32.H69 2023
Table of Content
Part I: AN INTRODUCTION TO CONSUMER BEHAVIOR.1. Understanding Consumer Behavior.Appendix: Developing Information about Consumer Behavior.Part II: THE PSYCHOLOGICAL CORE.2. Motivation, Ability, and Opportunity.3. From Exposure to Comprehension.4. Memory and Knowledge.5. Attitudes Based on High Effort.6. Attitudes Based on Low Effort.Part III: THE PROCESS OF MAKING DECISIONS.7. Problem Recognition and Information Search.8. Judgment and Decision Making Based on High Effort.9. Judgment and Decision Making Based on Low Effort.10. Post-Decision Processes.Part IV: THE CONSUMERS CULTURE.11. Social Influences on Consumer Behavior.12. Consumer Diversity.13. Household and Social Class Influences.14. Psychographics: Values, Personality, and Lifestyles.Part V: CONSUMER BEHAVIOR OUTCOMES AND ISSUES.15. Innovations: Adoption, Resistance, Diffusion.16. Symbolic Consumer Behavior.17. Marketing, Ethics, and Social Responsibility in Todays Consumer Society.
Copyright Date
2024
Dewey Decimal
658.8342
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

RAREWAVES. COM LIMITED
Unit 145, The Light Box
111 Power Road
London
W4 5PY
United Kingdom
Btw-nummer:
  • GB 864 1548 11
Handelsregistratienummer:
  • 05540102
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 05540102
Rarewaves Canada

Rarewaves Canada

98,3% positieve feedback
466K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.8
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (184.961)

o***h (1102)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
excellent thanks
m***8 (74)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great shipping time and great game. Excellent seller!
e***1 (194)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great transaction. Thanks!