|Aangeboden in rubriek:
De verkoper is afwezig tot 13 mei 2024. Als u dit object koopt, verwacht dan een vertraging in de verzending.
Hebt u iets om te verkopen?

JACOBS Le Rayon U édition originale de 1974

Objectstaat:
Heel goed
Très bon exemplaire, juste à noter quelques petits coups légers dans la tranche arrière basse et ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
EUR 34,48
Verzendkosten:
EUR 12,00 Colissimo International. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Crespières, Frankrijk
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 20 mei en ma, 3 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:275948990777
Laatst bijgewerkt op 24 nov 2023 17:18:08 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Très bon exemplaire, juste à noter quelques petits coups légers dans la tranche arrière basse et ...
Caractéristiques spéciales
Édition originale

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

YAKABD
Marc Deckers
10 clos Saint Mathurin
78121 Crespieres, Île-de-France
France
Contactgegevens weergeven
:noofeleT8570954310
:liam-Emoc.dbakay@tcatnoc
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
YAKABD livres et bandes dessinées

YAKABD livres et bandes dessinées

99,7% positieve feedback
22K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.8
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (14.975)

t***7 (689)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Parfait, merci!
v***d (1702)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Problème réception colis.
Antwoord van: yakabd- Feedback beantwoord door verkoper yakabd.- Feedback beantwoord door verkoper yakabd.
Envoi en colissimo, revenu par la poste car non-réclamé par le client. Quand je propose au client de le lui renvoyer, il me dit qu'entretemps il a acheté ailleurs cet ouvrage (sans jamais m'avoir contacté pour s'inquiéter de la non-arrivée) ! Je rembourse direct ... et une évaluation neutre ?!? Suis-je responsable si un client ne réclame pas un colissimo ? (à sa décharge il prétend que le facteur n'aurait pas mis d'avis de passage ?!?). Evaluation injustifiée.
v***d (1702)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Problème réception colis.
Antwoord van: yakabd- Feedback beantwoord door verkoper yakabd.- Feedback beantwoord door verkoper yakabd.
Envoi en colissimo, revenu par la poste car non-réclamé par le client. Quand je propose au client de le lui renvoyer, il me dit qu'entretemps il a acheté ailleurs cet ouvrage (sans jamais m'avoir contacté pour s'inquiéter de la non-arrivée) ! Je rembourse direct ... et une évaluation neutre ?!? Suis-je responsable si un client ne réclame pas un colissimo ? (à sa décharge il prétend que le facteur n'aurait pas mis d'avis de passage ?!?). Evaluation injustifiée.