|Aangeboden in rubriek:
Dit object is niet op voorraad.
Hebt u iets om te verkopen?

LG TONE Free -UFP9 Plug and Wireless Bluetooth Noise Cancelling Earbuds -Black

Objectstaat:
Nieuw: Overige (zie details)
Box Contains: Earbuds, Case, Extra Ear Gels, Type C Charging Cable, USB-C to AUX Cable, Owner's ... Meer lezenover objectstaat
Niet op voorraad / 5 verkocht
Prijs:
GBP 68,99
OngeveerEUR 80,91
Dit object wordt verzonden via internationale verzending.
Inclusief internationale tracking, vereenvoudigde inklaring, en geen bijkomende kosten bij levering. Meer info
Verzendkosten:
GBP 15,57 (ongeveer EUR 18,26) Expresverzending naar Verenigde Staten via eBay's Internationale verzending
Dit bedrag is inclusief verzendkosten die de verkoper heeft opgegeven alsook toepasselijke internationale verzend-, verwerkings- en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat u hebt betaald. Meer informatie vindt u in de voorwaarden voor internationale verzending
. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Bordon, Verenigd Koninkrijk
Invoerkosten: 
Gratis (bedrag wordt bevestigd bij Betalen)
Dit bedrag is inclusief toepasselijke douanetarieven, belastingen, bemiddelingskosten en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat u hebt betaald. Meer informatie vindt u in de voorwaarden voor internationale verzending
Levering:
Geschatte levering tussen do, 13 jun en vr, 21 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Inclusief internationale tracking
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     
Internationale verzendkosten en invoerkosten aan Pitney Bowes Inc. betaald. Meer weten?Meer weten over internationale verzending van eBay?

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:256455056429
Laatst bijgewerkt op 16 mei 2024 18:02:54 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Overige (zie details)
Een nieuw, ongebruikt object zonder enig teken van slijtage. De originele verpakking ontbreekt of is geopend of niet langer verzegeld. Het kan een nieuw, ongebruikt object zijn met heel kleine foutjes. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor alle details en een beschrijving van de gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Box Contains: Earbuds, Case, Extra Ear Gels, Type C Charging Cable, USB-C to AUX Cable, Owner's ...
Manufacturer Warranty
N/A
EAN
8806091465825
Brand
LG
Form Factor
In-Ear Only
Type
Earbud (In Ear)
Number of Earpieces
Double
Wireless Technology
Bluetooth
Model
LG TONE Free UFP9
Connectivity
Bluetooth
MPN
TONE-UFP9
Microphone Type
Built-In
Colour
Black

Over dit product

Product Identifiers

Brand
LG
MPN
TONE-UFP9
UPC
8806091465825
Model
LG TONE Free UFP9
eBay Product ID (ePID)
16050640493

Product Key Features

Wireless Technology
Bluetooth
Connectivity
Bluetooth
Colour
Black
Form Factor
In-Ear Only
Microphone Type
Built-In
Number of Earpieces
Double
Type
Earbud (In Ear)

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

CONET LTD
Lion Court Farnham Road
Bordon
Hampshire
GU35 0NF
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT87776667370
:liam-Eku.oc.scinortcelewolley@ofni
Btw-nummer:
  • GB 262745394
Handelsregistratienummer:
  • 10441160
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Verkoopvoorwaarden
WARRANTY POLICY
TV’s
Full Price TV’s
All of our TV’s are covered by a 12 month parts & labour return-to-base warranty. If your TV develops a fault within this warranty period please return it to us following the procedure below.
Clearance & Reduced-Price TV’s
Some of our clearance or reduced TV’s are covered by a 12 month parts & labour return-to-base warranty (please check individual listings for warranty information). If your TV develops a fault within this warranty period please return it to us following the procedure below.
Please note: warranty on clearance & reduced-price TV’s does not cover the fault as described at point of sale, or any further faults that may occur in relation to the fault described at point of sale.
What We Will Provide You
My product has developed a fault within 60 days of the purchase date
In this case, we can provide you with one of the following:
• An exchange
We can simply swap your product with a replacement of the same model
• A repair
If we are able to easily and quickly repair the fault
• A refund
We can provide a refund in full if the above is not possible
• Deliveries
We will cover the cost of any collections or deliveries
My product has developed a fault after 60 days of purchase date.
• An exchange
We can simply swap your product with a replacement of the same model or model of equivalent value
• A repair
If we are able to easily and quickly repair the fault
Please note: for warranty claims 60 days after the purchase date, you are responsible for returning the product to us. We are able to arrange this for you for an additional charge.
It’s important to remember that our warranty does not cover physical damage, or a fault that may develop due to improper use of the product, for example screen or image burn with OLED televisions.
Appliances
All appliances are covered by a 6 month fully comprehensive warranty including the cost of any collections & deliveries. If your appliance develops a fault within this period, follow the steps below to open a warranty claim.
What We Will Provide You
• An Exchange
We will simply swap your product with a replacement of the same model or model of equivalent value
• A repair
We will either; get a technician out to you to repair the unit or return the item and repair on site
• A refund
We can provide a refund in full if the above is not possible
• Deliveries
• We will cover the cost of any collections or deliveries
___________________________________________________________________________________
There is no need to fill out any paperwork or submit any forms, we simply keep a record of your purchase date as proof of your warranty period. When claiming the warranty, all you need to do is give us a call and provide the name and address used when making your order, and we’ll do the rest
Please see below for our warranty guide.
 
 
Our Warranty Claims Procedure
1. Contact our customer service team on 0737 6667778 or send a message via the eBay messaging service to explain the problem you are experiencing
 
2. Our customer service team will first provide troubleshooting support, and will send a link from which you can upload a video of the fault directly from your mobile phone or device
 
Please note: it is important not to pack away your product if you are opening a warranty claim as we will require a video of the fault before we can proceed.
 
3. Our customer service team will review the information and video you have provided and respond with a solution within 1 working day
 
4. If we need to arrange collection of your product, we will require all original packaging it arrived in (including any outer protective packaging). Please do not throw this away. This is to ensure we received it back in one piece!
Please note: if you no longer have the packaging and require us to supply it, there will be an additional charge.
 
All additional charges subject to VAT.
 
How Long will it Take?
Repairs & Replacements
We aim to provide a replacement or return the repaired unit within 3 working days from the date it was collected from you.
Refunds
Refunds are usually processed within 2 working days however it may take longer to reflect in your account depending on your bank.
 
 
Please note: all serial numbers of our products and internal parts are recorded to prevent tampering, and security seals are fitted.
 
If you return a product that has been tampered with, we will return to sender at your cost.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Yellow Electronics

Yellow Electronics

99,2% positieve feedback
9,5K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.609)

s***r (205)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item arrived ahead of scheduled time and as described. Good communication. Yellow Electronics saved as a favourite seller now ;)
Alle feedback weergeven