|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Mass Communication: Living in a Media World - Ralph E. Hanson Ring-bound

Objectstaat:
Goed
Good condition.
Uitverkoop eindigt over: 2d 14u
Prijs:
US $22,47
OngeveerEUR 20,69
Was US $24,97 Wat betekent deze prijs?
Recente verkoopprijs (door de verkoper verstrekt)
Bespaar US $2,50 (10% korting)
Verzendkosten:
US $5,61 (ongeveer EUR 5,17) Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Monessen, Pennsylvania, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 30 mei en za, 1 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:256011375856

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Good condition.”
Brand
Unbranded
Subject Area
communications
Educational Level
College
Features
Ring Bound
MPN
Does not apply
Level
college
Topic
Media
Subject
Communication
ISBN
9781544332338
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Ringbound
Language
English
Publication Name
Mass Communication : Living in a Media World
Author
Ralph E. Hanson
Item Length
10in
Publisher
SAGE Publications, Incorporated
Item Width
8in
Item Weight
36.1 Oz
Number of Pages
528 Pages

Over dit product

Product Information

Transform your students into smart, savvy media consumers. A book that students find fun to read and instructors consider educationally valuable, Mass Communication: Living in a Media World provides the media literacy principles and critical thinking skills that students need to become self-aware media consumers. Known for his storytelling approach, bestselling author Ralph E. Hanson uses examples drawn from everyday life to explain the many dimensions of mass media that operate in our society. This newly revised Seventh Edition is packed with contemporary examples and compelling stories that illustrate the latest developments and recent events that are changing the face of media today.

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, Incorporated
ISBN-10
1544332335
ISBN-13
9781544332338
eBay Product ID (ePID)
18038801506

Product Key Features

Author
Ralph E. Hanson
Publication Name
Mass Communication : Living in a Media World
Format
Ringbound
Language
English
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
528 Pages

Dimensions

Item Length
10in
Item Width
8in
Item Weight
36.1 Oz

Additional Product Features

Edition Number
7
Table of Content
PrefaceAcknowledgmentsAbout the AuthorPART I. INTRODUCTION TO THE MEDIAChapter 1. Living in a Media World: An Introduction to Mass CommunicationLevels of CommunicationElements of Mass CommunicationEvolution of the Media WorldUnderstanding the Media WorldChapter ReviewChapter SummaryKey TermsReview QuestionsChapter 2. Mass Communication Effects: How Society and Media InteractHistory of Media Effects ResearchEffects of the Media in Our LivesTheories of Media and SocietyChapter ReviewChapter SummaryKey TermsReview QuestionsChapter 3. The Media Business: Consolidation, Globalization, and the Long TailThe Development of the Media Business in the United StatesBig Media: The Legacy ConglomeratesBig Media: The New PlayersMedia Economics and the Long TailChapter ReviewChapter SummaryKey TermsReview QuestionsPART II. PRINT MEDIAChapter 4. Books: The Birth of the Mass MediaThe Development of the Book and Mass CommunicationBuying and Selling BooksBooks and CultureThe Future of BooksChapter ReviewChapter SummaryKey TermsReview QuestionsChapter 5. Magazines: The Power of Words and ImagesThe Development of a National CultureThe Magazine BusinessMagazines and Modern SocietyThe Future of MagazinesChapter ReviewChapter SummaryKey TermsReview QuestionsChapter 6. Newspapers and the News: Reflection of a Democratic SocietyInventing the Modern PressThe News BusinessNews, Politics, and SocietyThe Future of NewsChapter ReviewChapter SummaryKey TermsReview QuestionsPART III. ELECTRONIC MEDIAChapter 7. Audio: Music and Talk Across MediaHistory of Sound Recording and TransmissionMusic, Youth Culture, and SocietyFrom Singles to Digital Downloads: Making Money in the Recording IndustryThe Future of SoundChapter ReviewChapter SummaryKey TermsReview QuestionsChapter 8. Movies: Mass Producing EntertainmentThe Development of MoviesThe Movie BusinessMovies and SocietyThe Future of MoviesChapter ReviewChapter SummaryKey TermsReview QuestionsChapter 9. Television: Broadcast and BeyondTelevision: Broadcast and Cable/SatelliteFrom Broadcasting to Narrowcasting: The Changing Business of TelevisionTelevision and SocietyMoving Beyond BroadcastingChapter ReviewChapter SummaryKey TermsReview QuestionsChapter 10. Online Media: The Internet, Social Media, and Video GamesThe Development of the InternetWhat Are Online/Mobile Media?Social Media: Sharing Our Lives OnlineVideo Games as Mass CommunicationThe Internet and SocietyChapter ReviewChapter SummaryKey TermsReview QuestionsPART IV. STRATEGIC COMMUNICATIONChapter 11. Advertising: Selling a MessageThe Development of the Advertising IndustryThe Advertising BusinessAdvertising in Contemporary CultureThe Future of AdvertisingChapter ReviewChapter SummaryKey TermsReview QuestionsChapter 12. Public Relations: Interactions, Relationships, and the NewsFrom Press Agentry to ProfessionalismThe Business of Public RelationsPublic Relations and SocietyChapter ReviewChapter SummaryKey TermsReview QuestionsPART V. REGULATION AND CONTROL OF THE MEDIAChapter 13. Media Law: Free Speech and FairnessThe Development of a Free PressProtection of IndividualsControlling the PressRegulation of the Media IndustryChapter ReviewChapter SummaryKey TermsReview QuestionsChapter 14. Media Ethics: Truthfulness, Fairness, and Standards of DecencyEthical Principles and Decision MakingEthics and NewsEthics and Persuasive CommunicationChapter ReviewChapter SummaryKey TermsReview QuestionsChapter 15. Global Media: Communication Around the WorldMedia Ideals Around the WorldGoing Global: Media Standards Around the WorldChapter ReviewChapter SummaryKey TermsReview QuestionsGlossaryNotesIndex
Copyright Date
2019
Target Audience
College Audience
Topic
Communication Studies, Media Studies
Dewey Decimal
302.23
Dewey Edition
23
Genre
Language Arts & Disciplines, Social Science

Objectbeschrijving van de verkoper

2nd Hand Readers

2nd Hand Readers

99,7% positieve feedback
11K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (2.981)

r***p (29)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Product in very good condition. Prompt delivery. Thank you
c***a (50)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The books arrived at the time expected. We're packaged well and were in great condition. I would recommend this seller!
m***0 (83)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very excited to get these books! They were in great shape and on their way to making a 9yo very happy.