Afbeelding 1 van 24
Afbeelding 1 van 24
Vintage BOOKANO POP-UP BOOK No.9 Spring Up In Model Form
Objectstaat:
“Condition - Vintage Pop-Up Pictures are overall Good - Story Pages Have age spots, wear to edges of ”... Meer lezenover objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Afgelopen: 12 mei 2024 17:30:13 CEST
Verzendkosten:
GBP 21,65 (ongeveer EUR 25,96) International Priority Shipping naar Verenigde Staten via eBay's Internationale verzending.
Bevindt zich in: Near Buntingford, Hertfordshire, Verenigd Koninkrijk
Invoerkosten:
Gratis (bedrag wordt bevestigd bij Betalen)
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 4 okt en ma, 14 okt tot 43230
Inclusief internationale tracking
Retourbeleid:
Geen retourzendingen geaccepteerd.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:235550741804
Specificaties
- Objectstaat
- Goed
- Opmerkingen van verkoper
- Book Title
- Bookano
- Book Series
- Bookano
- Narrative Type
- Fiction
- Original Language
- English
- Publisher
- Strand
- Type
- Picture Book
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Features
- Pop-Up
- Genre
- Children & Young Adults
- Topic
- Pop up pictures
- Country/Region of Manufacture
- United Kingdom
Objectbeschrijving van de verkoper
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.