|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Dialogic Inquiry: Towards a Socio-Cultural Practice and Theory of Education by C

Objectstaat:
Nieuw
10 beschikbaar
Prijs:
GBP 66,99
OngeveerEUR 78,05
Verzendkosten:
Gratis Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 29 mei en ma, 3 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:235481266766
Laatst bijgewerkt op 03 mei 2024 06:43:36 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9780521637251
Book Title
Dialogic Inquiry: Towards a Socio-Cultural Practice and Theory of
ISBN
9780521637251
Publication Year
1999
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Dialogic Inquiry: Towards a Socio-Cultural Practice and Theory of Education
Item Height
229mm
Author
Gordon Wells
Publisher
Cambridge University Press
Item Width
152mm
Subject
Education, Psychology
Item Weight
570g
Number of Pages
392 Pages

Over dit product

Product Information

For more than a quarter of a century, the polemics surrounding educational reform have centered on two points of view: those who favor a 'progressive' child-centered form of education, and those who would prefer a return to a more structured, teacher-directed curriculum, which emphasizes basic knowledge and skills. Vygotsky's social constructivist theory offers an alternative solution, placing stress on co-construction of knowledge by more and less mature participants engaging in joint activity together, with semiotic mediation as the primary means whereby the less mature participants can seek solutions to everyday problems, using the resources existing in society. In addition to using illustrative examples from classroom studies, a comparative analysis of the theories and complementary developments in works by Vygotsky, and the linguist M. A. K. Halliday, are provided. This unique volume will be of tremendous benefit to those in the field of education, as well as to sociolinguists, psychologists and researchers.

Product Identifiers

Publisher
Cambridge University Press
ISBN-13
9780521637251
eBay Product ID (ePID)
91997844

Product Key Features

Author
Gordon Wells
Publication Name
Dialogic Inquiry: Towards a Socio-Cultural Practice and Theory of Education
Format
Paperback
Language
English
Subject
Education, Psychology
Publication Year
1999
Type
Textbook
Number of Pages
392 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
570g

Additional Product Features

Title_Author
Gordon Wells
Series Title
Learning in Doing: Social, Cognitive and Computational Perspectives
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

ABC Books Ltd
Unit 2D
Gatwick Gate Industrial Estate
Crawley, Lowfield Heath
London
RH11 0TG
United Kingdom
Btw-nummer:
  • GB 324767388
Handelsregistratienummer:
  • 05034144
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
The Nile UK Shop

The Nile UK Shop

98,2% positieve feedback
94K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (24.212)

_***j (1685)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Book has arrived safely Thankyou
y***a (238)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Absolutely superb quality hardback book - brilliant value for money. Exceptionally fast postage. Can’t praise this seller enough. 5***** throughout.
z***s (2414)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Beautiful book. Great seller and the best book packing Iv ever received