|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Point Made: How to Write Like the Nation's Top Advocates by Ross Guberman (Engli

Objectstaat:
Nieuw
2 beschikbaar
Prijs:
GBP 39,99
OngeveerEUR 46,97
Verzendkosten:
GBP 5,45 (ongeveer EUR 6,40) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: London, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 3 jun en do, 20 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 3 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:235384184658
Laatst bijgewerkt op 02 mei 2024 22:03:46 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9780199943852
Book Title
Point Made
ISBN
9780199943852
Publication Year
2014
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Point Made: How to Write like the Nation's Top Advocates
Item Height
210mm
Author
Ross Guberman
Publisher
Oxford University Press
Item Width
142mm
Subject
Law
Item Weight
502g
Number of Pages
416 Pages

Over dit product

Product Information

With Point Made, legal writing expert, Ross Guberman, throws a life preserver to attorneys, who are under more pressure than ever to produce compelling prose. What is the strongest opening for a motion or brief? How to draft winning headings? How to tell a persuasive story when the record is dry and dense? The answers are more science than art, says Guberman, who has analyzed stellar arguments by distinguished attorneys to develop step-by-step instructions for achieving the results you want. The author takes an empirical approach, drawing heavily on the writings of the nation's 50 most influential lawyers, including Barack Obama, John Roberts, Elena Kagan, Ted Olson, and David Boies. Their strategies, demystified and broken down into specific, learnable techniques, become a detailed writing guide full of practical models. In FCC v. Fox, for example, Kathleen Sullivan conjures the potentially dangerous, unintended consequences of finding for the other side (the Why Should I Care? technique). Arguing against allowing the FCC to continue fining broadcasters that let the F-word slip out, she highlights the chilling effect these fines have on America's radio and TV stations, discouraging live programming altogether, with attendant loss to valuable and vibrant programming that has long been part of American culture. Each chapter of Point Made focuses on a typically tough challenge, providing a strategic roadmap and practical tips along with annotated examples of how prominent attorneys have resolved that challenge in varied trial and appellate briefs. Short examples and explanations with engaging titles-- Brass Tacks, Talk to Yourself, Russian Doll --deliver weighty materials with a light tone, making the guidelines easy to remember and apply.In addition to all-new examples from the original 50 advocates, this Second Edition introduces eight new superstar lawyers from Solicitor General Don Verrilli, Deanne Maynard, Larry Robbins, and Lisa Blatt to Joshua Rosencranz, Texas Senator Ted Cruz, Judy Clarke, and Sri Srinvasan, now a D.C. Circuit Judge. Ross Guberman also provides provocative new examples from the Affordable Care Act wars, the same-sex marriage fight, and many other recent high-profile cases. Considerably more commentary on the examples is included, along with dozens of style and grammar tips interspersed throughout. Also, for those who seek to improve their advocacy skills and for those who simply need a step-by-step guide to making a good brief better, the book concludes with an all-new set of 50 writing challenges corresponding to the 50 techniques.

Product Identifiers

Publisher
Oxford University Press
ISBN-13
9780199943852
eBay Product ID (ePID)
209416822

Product Key Features

Author
Ross Guberman
Publication Name
Point Made: How to Write like the Nation's Top Advocates
Format
Paperback
Language
English
Subject
Law
Publication Year
2014
Type
Textbook
Number of Pages
416 Pages

Dimensions

Item Height
210mm
Item Width
142mm
Item Weight
502g

Additional Product Features

Title_Author
Ross Guberman
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

ABC Books Ltd
Unit 2D
Gatwick Gate Industrial Estate
Crawley, Lowfield Heath
London
RH11 0TG
United Kingdom
Btw-nummer:
  • GB 324767388
Handelsregistratienummer:
  • 05034144
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
The Nile UK Shop

The Nile UK Shop

98,3% positieve feedback
95K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (24.614)

e***d (125)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great, thanks
i***o (1487)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great product thanks
n***e (4414)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great service