|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Brand Portfolio Strategy: Creating Relevance, Differentiation, Energy, Leverage,

Objectstaat:
Nieuw
10 beschikbaar
Prijs:
GBP 28,49
OngeveerEUR 33,46
Verzendkosten:
Gratis Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 6 jun en di, 11 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:235381014066
Laatst bijgewerkt op 06 mrt 2024 05:38:48 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9781982146528
Book Title
Brand Portfolio Strategy
ISBN
9781982146528
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Brand Portfolio Strategy: Creating Relevance, Differentiation, Energy, Leverage, and Clarity
Item Height
213mm
Author
David A. Aaker
Publisher
Simon & Schuster
Item Width
140mm
Subject
Management, Advertising
Item Weight
336g
Number of Pages
368 Pages

Over dit product

Product Information

In this long-awaited book from the world's premier brand expert and author of the seminal work Building Strong Brands, David Aaker shows managers how to construct a brand portfolio strategy that will support a company's business strategy and create relevance, differentiation, energy, leverage, and clarity. Building on case studies of world-class brands such as Dell, Disney, Microsoft, Sony, Dove, Intel, CitiGroup, and PowerBar, Aaker demonstrates how powerful, cohesive brand strategies have enabled managers to revitalize brands, support business growth, and create discipline in confused, bloated portfolios of master brands, subbrands, endorser brands, cobrands, and brand extensions. Renowned brand guru Aaker demonstrates that assuring that each brand in the portfolio has a clear role and actively reinforces and supports the other portfolio brands will profoundly affect the firm's profitability. Brand Portfolio Strategy is required reading not only for brand managers but for all managers with bottom-line responsibility to their shareholders.

Product Identifiers

Publisher
Simon & Schuster
ISBN-13
9781982146528
eBay Product ID (ePID)
20046712257

Product Key Features

Author
David A. Aaker
Publication Name
Brand Portfolio Strategy: Creating Relevance, Differentiation, Energy, Leverage, and Clarity
Format
Paperback
Language
English
Subject
Management, Advertising
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
368 Pages

Dimensions

Item Height
213mm
Item Width
140mm
Item Weight
336g

Additional Product Features

Title_Author
David A. Aaker
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

ABC Books Ltd
Unit 2D
Gatwick Gate Industrial Estate
Crawley, Lowfield Heath
London
RH11 0TG
United Kingdom
Btw-nummer:
  • GB 324767388
Handelsregistratienummer:
  • 05034144
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
The Nile UK Shop

The Nile UK Shop

98,3% positieve feedback
95K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (24.659)

h***t (1288)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Love the merchandise
m***l (3898)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you
m***l (3898)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you