Afbeelding 1 van 1
Brand Portfolio Strategy: Creating Relevance, Differentiatio n, Energy, Leverage,
Objectstaat:
10 beschikbaar
Verzendkosten:
Bevindt zich in: Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 6 jun en di, 11 jun tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 98,3% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:235381014066
Specificaties
- Objectstaat
- ISBN-13
- 9781982146528
- Book Title
- Brand Portfolio Strategy
- ISBN
- 9781982146528
- Publication Year
- 2020
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Brand Portfolio Strategy: Creating Relevance, Differentiation, Energy, Leverage, and Clarity
- Item Height
- 213mm
- Publisher
- Simon & Schuster
- Item Width
- 140mm
- Subject
- Management, Advertising
- Item Weight
- 336g
- Number of Pages
- 368 Pages
Over dit product
Product Information
In this long-awaited book from the world's premier brand expert and author of the seminal work Building Strong Brands, David Aaker shows managers how to construct a brand portfolio strategy that will support a company's business strategy and create relevance, differentiation, energy, leverage, and clarity. Building on case studies of world-class brands such as Dell, Disney, Microsoft, Sony, Dove, Intel, CitiGroup, and PowerBar, Aaker demonstrates how powerful, cohesive brand strategies have enabled managers to revitalize brands, support business growth, and create discipline in confused, bloated portfolios of master brands, subbrands, endorser brands, cobrands, and brand extensions. Renowned brand guru Aaker demonstrates that assuring that each brand in the portfolio has a clear role and actively reinforces and supports the other portfolio brands will profoundly affect the firm's profitability. Brand Portfolio Strategy is required reading not only for brand managers but for all managers with bottom-line responsibility to their shareholders.
Product Identifiers
Publisher
Simon & Schuster
ISBN-13
9781982146528
eBay Product ID (ePID)
20046712257
Product Key Features
Publication Name
Brand Portfolio Strategy: Creating Relevance, Differentiation, Energy, Leverage, and Clarity
Format
Paperback
Language
English
Subject
Management, Advertising
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
368 Pages
Dimensions
Item Height
213mm
Item Width
140mm
Item Weight
336g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
ABC Books Ltd
Unit 2D
Gatwick Gate Industrial Estate
Crawley, Lowfield Heath
London
RH11 0TG
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 324767388
Handelsregistratienummer:
- 05034144
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:235381014066
Verzending en verwerking
Objectlocatie:
Ohio, Verenigde Staten
Wordt verzonden naar:
Wereldwijd
Uitgesloten:
Barbados, Frans-Guyana, Frans-Polynesië, Guadeloupe, Libië, Martinique, Nieuw-Caledonië, Oekraïne, Panama, Papoea-Nieuw-Guinea, Russische Federatie, Réunion, Venezuela, Westelijk Samoa, Wit-Rusland
Verzending en verwerking | Elk volgende object | Tot | Service | Levering*Zie opmerkingen over levering |
---|---|---|---|---|
Gratis verzending | Gratis | Verenigde Staten | Standaardverzending (Standard Int'l Postage) | Geschatte levering tussen do, 6 jun en di, 11 jun tot 43230 |
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 10 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.235381014066
Btw voor objectnr.235381014066
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat/provincie | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
30 dagen | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (24.659)
h***t (1288)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Love the merchandise
m***l (3898)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you
m***l (3898)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you