|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Don Schultz Heidi Schultz IMC, The Next Generation (Hardback)

Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
Objectstaat:
Nieuw
Meer dan 10 beschikbaar
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: 60502, Verenigde Staten
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:235358784716
Laatst bijgewerkt op 04 jun 2024 17:40:39 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
IMC, The Next Generation
Publication Name
IMC, the Next Generation : Five Steps for Delivering Value and Measuring Returns Using Marketing Communication
Title
IMC, The Next Generation
EAN
9780071416627
ISBN
9780071416627
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Format
Hardcover
Release Year
2003
Release Date
16/11/2003
Language
English
Country/Region of Manufacture
US
Item Height
1.1 in
Item Length
9.3 in
Item Width
6.2 in
Item Weight
26.2 Oz
Author
Don E. Schultz, Heidi Schultz
Genre
Business & Finance
Subject Area
Business & Economics, Référence
Subject
Marketing / General, Consumer Guides, Business Communication / General, Customer Relations, Advertising & Promotion
Publication Year
2003
Type
Not Available
Number of Pages
320 Pages

Over dit product

Product Information

Strategies for binding customers to an organization--by determining the information they want and giving it to them In 1993, Don Schultz showed marketers how to coordinate their organizations' entire communications programs with the seminal Integrated Marketing Communications . In IMC--The Next Generation, Schultz offers a refined and updated approach to the IMC model, one that goes beyond the messages an organization chooses to send to encompass the information that the customer wishes to receive or have access to. IMC--The Next Generation shows marketers how to build sustainable competitive advantage and ROI by combining and coordinating all methods through which buyers and sellers come together. Numerous cases and real-world examples reveal how to use today s IMC model to: Integrate internal and external communications programs Influence customers at every contact point Build long-term brand relationships "

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0071416625
ISBN-13
9780071416627
eBay Product ID (ePID)
2462061

Product Key Features

Author
Don E. Schultz, Heidi Schultz
Publication Name
IMC, the Next Generation : Five Steps for Delivering Value and Measuring Returns Using Marketing Communication
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing / General, Consumer Guides, Business Communication / General, Customer Relations, Advertising & Promotion
Publication Year
2003
Type
Not Available
Subject Area
Business & Economics, Référence
Number of Pages
320 Pages

Dimensions

Item Length
9.3 in
Item Height
1.1 in
Item Width
6.2 in
Item Weight
26.2 Oz

Additional Product Features

LCCN
2003-003687
Lc Classification Number
Hf5415.S3595 2003
Copyright Date
2004
Dewey Decimal
658.8
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Rarewaves-USA
10100 W Sample Rd
33065 Coral Springs, FL
United States
Contactgegevens weergeven
:noofeleT6032386459 1+
:liam-Emoc.asu-sevawerar@acyabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Rarewaves USA CA

Rarewaves USA CA

97,7% positieve feedback
175K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (63.120)

c***c (77)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good service
c***u (35)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
perfect. nothing else to say :)
c***u (35)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
arrived in good condition. I will order in the future