|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Clutch Friction Disc Plate Kit for Suzuki RF900 RR/RT/RV/RW/RS 94-1998 GSX-R1100

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Prijs:
AU $62,67
OngeveerEUR 38,52
Was AU $68,12 Wat betekent deze prijs?
Recente verkoopprijs (door de verkoper verstrekt)
Bespaar AU $5,45 (8% korting)
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: 广州, China
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:234579532883
Laatst bijgewerkt op 05 mei 2024 01:35:29 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een gloednieuw, ongebruikt, ongeopend en onbeschadigd object in de originele verpakking ...
Brand
Unbranded
Custom Bundle
No
FR EPR Regulatory compliance
FR270754_01TUER
Manufacturer Part Number
21441-48B00,21441-48B10 10
Manufacturer Warranty
6 Month
Modified Item
No
Type
Clutch Plates
UPC
Does not apply

Objectbeschrijving van de verkoper

motor-cycler

motor-cycler

98,9% positieve feedback
13K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (3.427)

0***i (50)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great seller Highly recommended
a***7 (256)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Appears a perfect fit for the TL1000 Suzuki
m***i (121)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
So the supplied voltage regulator looked similar but slightly longer (or higher) in dimension to the original regulator. It meant I had to push a bit harder to fit it under the main wiring to the battery. Fortunately the mounts for the screws still lined up . The connectors all matched up. The slightly longer lead was good as well. Started the bike and measured 14.8 volts across the battery. This is a bit high. I would have preferred between 13.5 to 14.5 volts. Over 15 would have been bad.