|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Designing and Producing the Television Commercial

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
US $54,95
OngeveerEUR 50,52
Verzendkosten:
US $3,99 (ongeveer EUR 3,67) Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Osseo, Minnesota, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 23 mei en za, 25 mei tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:226127192724

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN
9780205365388
Publication Year
2003
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Designing and Producing the Television Commercial
Item Height
0.5in
Author
Larry Elin, Alan Lapides
Item Length
9.3in
Publisher
Allyn & Bacon, Incorporated
Item Width
7in
Item Weight
14.1 Oz
Number of Pages
264 Pages

Over dit product

Product Information

Designing and Producing the Television Commercial explains the business, art, and technology of creating a commercial from the development of the client's message to postproduction. This text is ideal for readers who want to become producers, directors, or writers at an advertising agency, production company, or with an advertiser.

Product Identifiers

Publisher
Allyn & Bacon, Incorporated
ISBN-10
0205365388
ISBN-13
9780205365388
eBay Product ID (ePID)
2837620

Product Key Features

Author
Larry Elin, Alan Lapides
Publication Name
Designing and Producing the Television Commercial
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2003
Type
Textbook
Number of Pages
264 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Height
0.5in
Item Width
7in
Item Weight
14.1 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf6146.T42e43 2004
Table of Content
Each chapter contains "Discussion Questions," "Recommended Reading," "Recommended Web Site," and "Notes." Preface. 1. TV Commercials and the People Who Make Them. What Is a TV Commercial?Case Study.Components of the Commercial.Class Exercise.The TV Commercial in Society.Who Makes Television Commercials?Overview of the Process.Profile of an Account Executive: Pennie Gorney. 2. The TV Commercial Industry. The Business Model.A Little History About Broadcasting.The Birth of the TV Commercial.Rules, Regulations, and Strong Suggestions.Looking to the Future. 3. Advertising Research and Strategy. Marketing and Advertising Research.Who Plays the Ad Game? 4. Creative Development. The Creative Team.Profile of a Writer: Danielle Teschner.The Starting Points of the Creative Concept.The Creative Concept.The Theme.The Style.Class Exercise.Writing and Design.Focus Group.Concept Modification.The Client Pitch Meeting. 5. Selecting the Director. The Commercial Pool.Production Companies and Directors.The Bidding Process. 6. The Client Estimate. The Agency Production Team.The Client Estimate.Other Production Costs.Preparation and Delivery of the Client Production Estimate. 7. Pre-Production. Pre-Production Tasks In Brief.Pre-Production Tasks In Detail. 8. Shooting the Commercial. The Chronology of the Shoot.Build Days and Pre-Light.The Crew.The Day of the Shoot.Shooting to the Board.Back to Shooting.The Role of the Client and Agency.Communication on the Set.Breakdown and Wrap. 9. Sound, Graphics, Special Effects, and Animation. Sound Basics.Graphics Basics.Graphics, Special Effects, and Animation Design and Production. 10. Postproduction. Film Editing.Analog Tape Editing.Digital Postproduction.Editing Aesthetics.Agency Review.Final Output. 11. The Wrap. Traffic.Wrapping up Business.Talent Rights.Holding Fees and Residual Payments.Summary. Glossary. Bibliography.
Copyright Date
2004
Target Audience
College Audience
Topic
Communication Studies, Advertising & Promotion
Lccn
2003-044417
Dewey Decimal
659.14/3
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics, Language Arts & Disciplines

Objectbeschrijving van de verkoper

Starselling85

Starselling85

97,3% positieve feedback
2,6K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.7
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (462)

r***p (111)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The seller delivered 100%! Book arrived on time and was in pristine condition!
m***e (141)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
…more like HERO WORSHIP!! A PILLAR OF TRUST & INTEGRITY TO THE EBAY COMMUNITY!!!
l***o (603)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Love this movie. So glad I have a copy! Thx!