Hebt u iets om te verkopen?

Playing to Win : How Strategy Really Works by Roger L. Martin and A. G....

Objectstaat:
Heel goed
Prijs:
US $12,00
OngeveerEUR 11,18
Verzendkosten:
US $6,35 (ongeveer EUR 5,92) Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Wilmington, North Carolina, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 29 jun en vr, 5 jul tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:225098222340
Laatst bijgewerkt op 02 aug 2022 22:51:52 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
ISBN
9781491528792
Publication Year
2014
Format
Compact Disc
Language
English
Book Title
Playing to Win : How Strategy Really Works
Author
A. G. Lafley, Roger L. Martin
Publisher
Brilliance Publishing, Inc.
Genre
Business & Economics
Topic
Management, Strategic Planning

Over dit product

Product Information

Playing to Win , a noted Wall Street Journal and Washington Post bestseller, outlines the strategic approach Lafley, in close partnership with strategic adviser Roger Martin, used to double P&G's sales, quadruple its profits, and increase its market value by more than $100 billion when Lafley was first CEO (he led the company from 2000 to 2009). The audiobook shows leaders in any type of organization how to guide everyday actions with larger strategic goals built around the clear, essential elements that determine business success--where to play and how to win. Lafley and Martin have created a set of five essential strategic choices that, when addressed in an integrated way, will move you ahead of your competitors. They are: (1) What is our winning aspiration? (2) Where will we play? (3) How will we win? (4) What capabilities must we have in place to win? (5) What management systems are required to support our choices? The result is a playbook for winning. The stories of how P&G repeatedly won by applying this method to iconic brands such as Olay, Bounty, Gillette, Swiffer, and Febreze clearly illustrate how deciding on a strategic approach--and then making the right choices to support it--makes the difference between just playing the game and actually winning. Playing to Win outlines a proven method that has worked for some of today's most celebrated brands and products. Let this audiobook serve as your new guide to winning, as well.

Product Identifiers

Publisher
Brilliance Publishing, Inc.
ISBN-10
1491528796
ISBN-13
9781491528792
eBay Product ID (ePID)
202423024

Product Key Features

Publication Year
2014
Topic
Management, Strategic Planning
Book Title
Playing to Win : How Strategy Really Works
Language
English
Genre
Business & Economics
Author
A. G. Lafley, Roger L. Martin
Format
Compact Disc

Dimensions

Item Height
0.6in
Item Length
5.5in
Item Weight
6.4 Oz
Item Width
6.5in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Dewey Edition
23
Number of Volumes
6 Vols.
Dewey Decimal
658.4/012
Edition Description
Unabridged Edition
Copyright Date
2014

Objectbeschrijving van de verkoper

sky-pie_22

sky-pie_22

100% positieve feedback
7 objecten verkocht
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (1)

7***7 (18)- Feedback gegeven door koper.
Vorig jaar
Geverifieerde aankoop
Item came in a timely fashion and the condition was just as explained by the seller.