Afbeelding 1 van 1
![The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing (Routledge - Afbeelding 1 van 1](https://i.ebayimg.com/images/g/9LgAAOSw3Wxkxgvr/s-l500.jpg)
The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing (Routledge
Objectstaat:
Verzendkosten:
GBP 24,98 (ongeveer EUR 29,53) Expresverzending naar Verenigde Staten via eBay's Internationale verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Altrincham, Cheshire, Verenigd Koninkrijk
Invoerkosten:
Gratis (bedrag wordt bevestigd bij Betalen)
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 1 jul en di, 9 jul tot 43230
Inclusief internationale tracking
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:224206828706
Specificaties
- Objectstaat
- Book Title
- The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and
- ISBN
- 0367196786
- Publication Year
- 2020
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing
- Item Height
- 246mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Item Width
- 174mm
- Subject
- Business
- Item Weight
- 1234g
- Number of Pages
- 618 Pages
Over dit product
Product Information
The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing offers a comprehensive and thorough inquiry into both customary and emergent issues of tourism experience and co-creation. Drawing together contributions from 83 authors from 28 countries with varied backgrounds and interdisciplinary interests, the handbook highlights multiple representations and interpretations of the theme. It also integrates a selection of illustrative global case studies to effectively present its chapter contents. Tourism experience drives the contemporary tourist's behavior as they travel in pursuit of experiencing unique and unusual destinations and activities. Creating a memorable and enduring experience is therefore a prerequisite for the all tourism business organizations irrespective of the nature of their products or services. This handbook focuses on conceptualizing, designing, staging, managing and marketing paradigms of tourism experiences from both supply and demand perspectives. It sheds substantial light on the contemporary theories, practices and future developments in the arena of experiential tourism management and marketing. Encompassing the latest thinking and research themes, this will be an essential reference for upper-level students, researchers, academics and industry practitioners of hospitality as well as those of tourism, gastronomy, management, marketing, consumer behavior, cultural studies, development studies and international business, encouraging dialogue across disciplinary boundaries.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780367196783
eBay Product ID (ePID)
24046559518
Product Key Features
Publication Name
The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
618 Pages
Dimensions
Item Height
246mm
Item Width
174mm
Item Weight
1234g
Additional Product Features
Series Title
Routledge International Handbooks
Editor
Saurabh Kumar Dixit
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Big Thinking Online Ltd
41 Craven Road
Altrincham, Broadheath
Cheshire
WA14 5HJ
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 104569619
Handelsregistratienummer:
- 07448886
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
- 07448886
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:224206828706
Verzending en verwerking
Objectlocatie:
Altrincham, Cheshire, Verenigd Koninkrijk
Wordt verzonden naar:
Wereldwijd
Uitgesloten:
Postbus, Afghanistan, Jemen, Libië, Nauru, Russische Federatie, Somalië
Verzending en verwerking | Invoerkosten | Tot | Service | Levering*Zie opmerkingen over levering |
---|---|---|---|---|
GBP 24,98 (ongeveer EUR 29,53) | Zie de importkosten bij Betalen | Verenigde Staten | Expresverzending (International Priority Shipping) | Geschatte levering tussen ma, 1 jul en di, 9 jul tot 43230 |
Belasting |
---|
De weergegeven prijs is inclusief btw. De uiteindelijke kosten kunnen verschillen afhankelijk van het afleveradres. Meer weten?Meer informatie over btw. |
Btw voor objectnr.224206828706
Btw voor objectnr.224206828706
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat/provincie | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
30 dagen | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (4.363)
o***r (178)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Waiting to read this as part of the book club. Sounds exciting
d***0 (1149)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent
i***h (294)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Not used yet