|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Genuine Kia Optima (10-15) Chrome Rear Boot Badge Lettering Emblem 863102T100

Objectstaat:
Nieuw: Overige (zie details)
This is a brand new genuine Kia Optima (10-15) chrome rear boot badge lettering. These are new old ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
GBP 20,00
OngeveerEUR 23,36
Dit object wordt verzonden via internationale verzending.
Inclusief internationale tracking, vereenvoudigde inklaring, en geen bijkomende kosten bij levering. Meer info
Verzendkosten:
GBP 13,88 (ongeveer EUR 16,21) Expresverzending naar Verenigde Staten via eBay's Internationale verzending
Dit bedrag is inclusief verzendkosten die de verkoper heeft opgegeven alsook toepasselijke internationale verzend-, verwerkings- en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat u hebt betaald. Meer informatie vindt u in de voorwaarden voor internationale verzending
. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Scunthorpe, Verenigd Koninkrijk
Invoerkosten: 
Gratis (bedrag wordt bevestigd bij Betalen)
Dit bedrag is inclusief toepasselijke douanetarieven, belastingen, bemiddelingskosten en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat u hebt betaald. Meer informatie vindt u in de voorwaarden voor internationale verzending
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 13 mei en di, 21 mei tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Inclusief internationale tracking
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     
Internationale verzendkosten en invoerkosten aan Pitney Bowes Inc. betaald. Meer weten?Meer weten over internationale verzending van eBay?

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:204746764619

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Overige (zie details)
Een nieuw, ongebruikt object zonder enig teken van slijtage. De originele verpakking ontbreekt of is niet verzegeld. Het kan een nieuw, ongebruikt object zijn met heel kleine foutjes. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van de gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“This is a brand new genuine Kia Optima (10-15) chrome rear boot badge lettering. These are new old ...
Brand
Kia
Other Part Number
863102T100
Manufacturer Part Number
863102T100
Suitable For
Body Panel
Badge Type
Model Lettering
Placement on Vehicle
Rear
Reference OE/OEM Number
863102T100

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

BMS Direct 2U LTD
Daniel Davies
Cooper House
Grange Lane North
Scunthorpe
Lincolnshire
DN16 1BN
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT99004842710
:liam-Emoc.liamelgoog@egavlasnoitulove
Environment Agency Environmental Permit - EPR:JB3608UH • Environment Agency Waste Carriers Licence - CBDU401946
Btw-nummer:
  • GB 294 6358 60
Handelsregistratienummer:
  • 10984025
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Verkoopvoorwaarden
Warranty
 
The default warranty for a Used part is 90 Days.
 
See conditions below.
 
Delivery
 
The delivery on your orders is typically Next Working Day. Order must be placed before 1pm to give the best chance of dispatching same day. Although every effort will be made to achieve this, certain parts that are not easily removable or already on the shelf, may be sent the next working day instead.
 
Conditions
 
1) Each part will be checked for condition and tested where appropriate before leaving our premises. We are however reliant upon considerate handling by our courier company.
 
2) All parts MUST therefore be inspected for damage in transit upon arrival, BEFORE you sign for them - even if this means keeping the delivery driver waiting. We can NOT exchange or refund any parts damaged in transit if you or your representative (friends, family, neighbours etc) sign for them as being in good order. Signing for the goods as “unchecked” is not acceptable.
 
3) In the event an item is found to be damaged, it is your decision whether to either refuse delivery so it can be returned to us, or sign for as “damaged” and notify us of the damage within 48 hours.
 
4) Acceptance of delivery of the goods shall be deemed conclusive evidence of the buyers' acceptance of these Terms.
 
5) Title of goods shall remain expressly ours until paid for in full.
 
6) Warranty is usually effective from the date of invoice.
 
7) Any faults that become apparent after fitting must be notified as soon as possible after you become aware of them.
 
8) We always aim to dispatch items quoted as being Next Working Day delivery on the day payment is processed, subject to the order being placed before our deadline. We cannot however be held responsible for goods not delivered on this basis by a 3rd party courier.
 
9) Warranty relates to the supplied part(s) only, it expressly excludes any consequential loss & fitting/ labour charges.
 
10) Any part tampered with or dismantled in any way will invalidate the warranty.
 
11) All engines & gearboxes will always be drained of all fluids for carriage. It is the customers' responsibility to refill prior to use as any damage incurred as a result of not doing so will again invalidate this warranty. It is strongly recommended that a new timing belt be fitted to any engines we supply, and that all units be installed, maintained & adjusted by a qualified technician.
 
12) “Exchange Unit” means that you pay a lower price for the part we supply, in return for you part-exchanging your existing, corresponding item. A refundable surcharge may be required at point of sale.
 
Returns
 
1) It is our policy to firstly replace incorrect or faulty items before we refund.
 
2) Please note that to avoid the “trial & error” method of repair, ECU’s & all electrical items will NOT be able to refunded. They can only be exchanged or have a credit note issued against them.
 
3) Refunds may take up to 5 working days to appear on your statement from the date on which they were auctioned. The method of refund will typically be the same as that used to pay (credit card payments cannot normally be refunded via cheque or cash for example).
 
4) Customer is to pay carriage on any parts returned, unless an alternative arrangement has been expressly agreed by ourselves.
 
5) We need to have received all relevant parts (whether correct, incorrect or faulty) back at our premises for inspection before we can make the appropriate decision to either replace or refund.
 
6) It is the customers’ responsibility to send items back via either recorded or special delivery means in order to obtain a tracking number and signature - proof of postage is not the same as proof of delivery.
 
7) For all items to be returned under any circumstances, it is the customers' responsibility to keep them in a safe environment & return them in as near to the same condition in which they were supplied as possible.
 
8) Orders cancelled after dispatch & parts wrongly ordered/ correctly supplied but no longer wanted may be subject to a handling charge/ restocking fee, be only eligible for a credit note or be refused altogether.
 
9) Multiple orders which contain one or more incorrect items will be offered a replacement or refund for the incorrect items only – not the whole order.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
bms-direct

bms-direct

98,6% positieve feedback
47K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (18.039)

s***i (1969)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Perfect
c***o (678)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very pleased with the repair, all lights mirrors windows now work on BMW X6 e71. Definitely recommend this seller.
m***m (136)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fantastic seller and speedy delivery