|Aangeboden in rubriek:
Dit object is niet op voorraad.
Hebt u iets om te verkopen?

The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing By Harry

Objectstaat:
Goed
Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages
Prijs:
AU $18,26
OngeveerEUR 11,19
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:204524937339
Laatst bijgewerkt op 12 mei 2024 10:36:07 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Book Title
The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing By Harry
ISBN
9781587990670
Publication Year
2001
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
The Invisible Touch: the Four Keys to Modern Marketing
Item Height
1980mm
Author
Harry Beckwith
Publisher
Cengage Learning, Inc
Item Width
129mm
Subject
Marketing, Business
Item Weight
273g
Number of Pages
256 Pages

Over dit product

Product Information

In this title, Harry Beckwith further explores the world of service-oriented businesses. He reveals how service businesses can attract clients and customers, keep them happy and loyal by mastering four key concepts and developing the invisible touch . Service industries sell something that cannot be seen or heard. Instead, they offer an experience - and to make that experience truly exceptional, they must first understand the people they are trying to attract and how to satisfy them. The author provides a treasury of quick, practical and entertaining strategies. He applies the study of human nature to business, focussing on four key concepts crucial to successful marketing: finding the right price (not necessarily the lowest); creating a brand identity; using packaging to enhance the purchasing experience; and putting passion into your relationship with customers.

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning, Inc
ISBN-13
9781587990670
eBay Product ID (ePID)
96227336

Product Key Features

Author
Harry Beckwith
Publication Name
The Invisible Touch: the Four Keys to Modern Marketing
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing, Business
Publication Year
2001
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Height
1980mm
Item Width
129mm
Item Weight
273g

Additional Product Features

Title_Author
Harry Beckwith
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
The_Book_Fountain

The_Book_Fountain

98,8% positieve feedback
552K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (224.740)

b***9 (4)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
All good. Thank you :)
1***e (14)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Book in very good condition. Arrived in good time. Thank you!
a***a (471)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great fast delivery