|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Process Improvement Essentials: CMMI, Six Sigma, and ISO 9001

by James R. Persse, PhD | PB | Good
Objectstaat:
Goed
Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
US $5,34
OngeveerEUR 4,92
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 25 mei en wo, 29 mei tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:196280893106

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780596102173
Publication Year
2006
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Publication Name
Process Improvement Essentials : Cmmi, Six Sigma, and Iso 9001
Item Height
1in
Author
James R. Persse
Item Length
9.2in
Publisher
O'reilly Media, Incorporated
Item Width
7in
Item Weight
21.9 Oz
Number of Pages
350 Pages

Over dit product

Product Information

Persse combines the foundation needed to understand process improvement theory with the best practices to help individuals implement process improvement initiatives in their organization.

Product Identifiers

Publisher
O'reilly Media, Incorporated
ISBN-10
0596102178
ISBN-13
9780596102173
eBay Product ID (ePID)
54241372

Product Key Features

Author
James R. Persse
Publication Name
Process Improvement Essentials : Cmmi, Six Sigma, and Iso 9001
Format
Perfect
Language
English
Publication Year
2006
Type
Textbook
Number of Pages
350 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
1in
Item Width
7in
Item Weight
21.9 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Qa76.76.Q35p473 2006
Table of Content
Dedication;Preface; The Audience for This Book; Safari® Enabled; How to Contact Us; Acknowledgments;Part I: Process and Process Improvement; Chapter 1: Introduction; 1.1 A Path of Quality; 1.2 The Innovation/Chaos Paradox; 1.3 Marshal Extra Forces If...; 1.4 Moving Forward; 1.5 Summary; Chapter 2: The Case for Process; 2.1 An American Success Story; 2.2 The Conscious Organization; 2.3 Some Number Stories; 2.4 Six Common Myths; 2.5 Benefits of Process; 2.6 Summary; Chapter 3: Establishing Your Process Program; 3.1 Using IDEAL; 3.2 Establishing Executive Sponsorship; 3.3 Aligning with Business Objectives; 3.4 Identifying Improvement Opportunities; 3.5 Establishing the Process Team; 3.6 Choose Your Model (or Not); 3.7 Developing Process Program Components; 3.8 Training; 3.9 Program Rollout; 3.10 Institutionalization; 3.11 Helpful Change Agent Skills; 3.12 Summary; Chapter 4: Sustaining Process Improvement; 4.1 1. Remember What You Do; 4.2 2. Weld Business Success to Program Success; 4.3 3. Participate; 4.4 4. Training; 4.5 5. Support Compliance; 4.6 6. Active Feedback Mechanisms; 4.7 7. Promote Performance Incentives; 4.8 8. Celebrate Success; 4.9 9. Public Announcements; 4.10 10. Measure, Measure; 4.11 11. Periodic Reassessment; 4.12 12. Appreciate the Journey; 4.13 Summary;Part II: Three Major Process Improvement Standards; Chapter 5: ISO 9001:2000; 5.1 A Brief History of ISO 9001:2000; 5.2 ISO 9001 Ownership; 5.3 The Structure and Design of ISO 9001:2000; 5.4 ISO 9000: Sections 1 Through 3; 5.5 Section 4. Quality Management System; 5.6 Section 5. Management Responsibility; 5.7 Section 6. Resource Management; 5.8 Section 7. Product Realization; 5.9 Section 8. Measurement, Analysis, and Improvement; 5.10 For a Deeper Look; 5.11 Summary; Chapter 6: The Capability Maturity Model Integration (for Development); 6.1 A Brief History of CMMI; 6.2 CMMI Ownership; 6.3 Technology Disciplines Covered Under CMMI; 6.4 CMMI-Dev Structure and Design; 6.5 Generic Goals of CMMI; 6.6 The Process Areas of CMMI; 6.7 Project Management Process Areas; 6.8 Engineering Process Areas; 6.9 Support Process Areas; 6.10 Process Management Process Areas; 6.11 Implementing CMMI; 6.12 For a Deeper Look; 6.13 Summary; Chapter 7: Six Sigma; 7.1 A Brief History of Six Sigma; 7.2 Six Sigma Ownership; 7.3 Six Sigma Structure and Design; 7.4 Define; 7.5 Measure; 7.6 Analyze; 7.7 Improve; 7.8 Control; 7.9 The Six Sigma Team; 7.10 For a Deeper Look; 7.11 Summary; Chapter 8: Considerations for Adoption; 8.1 ; 8.2 Summary;Colophon;
Copyright Date
2006
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Programming / General, Software Development & Engineering / General, General, Quality Control
Lccn
2006-287299
Dewey Decimal
005.10685
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Computers, Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positieve feedback
17,6M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (5.190.418)

t***r (1339)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great seller item as described and shipped quick
1***t (657)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The item was shipped promptly and arrived as described.
g***1 (2)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast delivery