|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Introduction to 3D Game Programming with DirectX 10 by Luna, Frank D.

by Luna, Frank D. | PB | Good
Objectstaat:
Goed
Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
US $6,90
OngeveerEUR 6,46
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 7 mei en vr, 10 mei tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:196240422132
Laatst bijgewerkt op 16 apr 2024 19:59:52 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9781598220537
Publication Name
Introduction to 3d Game Programming with Directx10
Item Length
8.9in
Publisher
Jones & Bartlett Learning, LLC
Series
Wordware Game and Graphics Library
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Book, Other
Language
English
Item Height
1.1in
Author
Frank D. Luna
Item Width
6in
Item Weight
0 Oz
Number of Pages
502 Pages

Over dit product

Product Information

Introduction to 3D Game Programming with DirectX 10 provides an introduction to programming interactive computer graphics, with an emphasis on game development, using DirectX 10. The book is divided into three main parts. Part I explores basic mathematical tools, Part II shows how to implement fundamental tasks in Direct3D, and Part III demonstrates a variety of techniques and special effects.

Product Identifiers

Publisher
Jones & Bartlett Learning, LLC
ISBN-10
1598220535
ISBN-13
9781598220537
eBay Product ID (ePID)
69570805

Product Key Features

Author
Frank D. Luna
Publication Name
Introduction to 3d Game Programming with Directx10
Format
Book, Other
Language
English
Series
Wordware Game and Graphics Library
Publication Year
2008
Type
Textbook
Number of Pages
502 Pages

Dimensions

Item Length
8.9in
Item Height
1.1in
Item Width
6in
Item Weight
0 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Qa76.76.C672l834
Table of Content
AcknowledgmentsIntroductionPart One Mathematical PrerequisitesChapter 1: Vector AlgebraChapter 2: Matrix AlgebraChapter 3: TransformationsPart Two: Direct3D FoundationsChapter 4: Direct3D InitializationChapter 5: The Rendering PipelineChapter 6: LightingChapter 7: TexturingChapter 8: BlendingChapter 9: StencilingChapter 10: The Geometry ShaderPart Three: Direct3D topicsChapter 11: cube MappingChapter 12: Normal MappingChapter 13: Shadow MappingChapter 14: MeshesChapter 15: PickingChapter 16: Terrain RenderingChapter 17: Particle Systems and Stream OutputAppendicesAppendix A Introduction to Windows ProgrammingAppendix B High-Level Shading language ReferenceAppendix C Some Analytic GeometryBibliography and Further ReadingIndex
Copyright Date
2008
Target Audience
Trade
Topic
Programming / Games, Computer Graphics, Video & Electronic
Lccn
2008-025034
Dewey Decimal
794.8/1536
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Computers, Games & Activities

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positieve feedback
17,5M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (5.168.190)

e***e (1827)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Stellar seller, highly endorse their service!
a***r (114)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Granddaughter (she 5) loves the book.
r***a (1095)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast shipping and great book!