|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
US $52,84
OngeveerEUR 49,44
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Rockford, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 21 jun en ma, 24 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:196221239613
Laatst bijgewerkt op 29 apr 2024 01:45:18 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN
9780073381169
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Marketing Management-A Strategic Decision-Making Approach
Item Length
9.9 in
Publisher
McGraw-Hill Higher Education
Subject
Marketing / General
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7 in
Author
Harper W. Boyd Jr., John Mullins, Orville C. Walker
Item Width
8 in
Item Weight
34.6 Oz
Number of Pages
576 Pages

Over dit product

Product Information

The concentration on strategic decision making sets this book apart from other texts that place greater emphasis on the description of marketing phenomena than on the strategic and tactical marketing decisions that managers and entrepreneurs must make each and every day. This edition continues to be the most current and Internet-savvy book available, injecting the latest developments in Internet-based communication and distribution technology into every chapter. The author team s rich entrepreneurial, marketing management, and consulting experience spans a broad variety of manufacturing, service, software, and distribution industries, providing an abundance of real-world, global perspectives."

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill Higher Education
ISBN-10
0073381160
ISBN-13
9780073381169
eBay Product ID (ePID)
109225543

Product Key Features

Author
Harper W. Boyd Jr., John Mullins, Orville C. Walker
Publication Name
Marketing Management-A Strategic Decision-Making Approach
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Marketing / General
Publication Year
2009
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
576 Pages

Dimensions

Item Length
9.9 in
Item Height
0.7 in
Item Width
8 in
Item Weight
34.6 Oz

Additional Product Features

Edition Number
7
LCCN
2008-055593
Lc Classification Number
Hf5415.13.M352324
Copyright Date
2010
Target Audience
College Audience
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Shakespeare Book House

Shakespeare Book House

98,2% positieve feedback
19K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (5.689)

g***o (5443)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent seller. Nice item, well packed and fast shipping. Thanks.
b***u (1883)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great
a***u (353)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
As described and arrived in time. Would buy from this seller again.