|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Conducting Educational Design Research by McKenney, Susan; Reeves, Thomas C.

by McKenney, Susan; Reeves, Thomas C. | PB | Good
Objectstaat:
Goed
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
US $22,88
OngeveerEUR 21,40
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 4 mei en di, 7 mei tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:196006009413
Laatst bijgewerkt op 20 mrt 2024 17:48:25 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9780415618045
Publication Year
2012
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Conducting Educational Design Research
Item Height
0.6in
Author
Thomas C. Reeves, Jan Herrington, Susan Mckenney
Item Length
9.2in
Publisher
Routledge
Item Width
6.2in
Item Weight
13.1 Oz
Number of Pages
256 Pages

Over dit product

Product Information

Educational design research blends scientific investigation with systematic development and implementation of solutions to educational problems. Empirical investigation is conducted in real learning settings-not laboratories-to craft usable and effective solutions. At the same time, the research is carefully structured to produce theoretical understanding that can serve the work of others. To support graduate students as well as experienced researchers who are new to this approach, Conducting Educational Design Research integrates multiple perspectives of educational design research throughout this three-part book. Part one clarifies the educational design research origins, approach and outcomes. It also presents a generic model portraying the overall process. Part two discusses the constituent elements of the model in detail, these are: analysis and exploration; design and construction; evaluation and reflection; and implementation and spread. Part three offers recommendations for proposing, reporting and advancing educational design research. Through related readings and richly varied examples, Conducting Educational Design Research offers clear and well-documented guidance on how to conceptualize and conduct this stimulating form of inquiry. For decades, policies for educational research worldwide have swung back and forth between demanding rigor above all other concerns, and increasing emphasis on impact. These two qualities need not be mutually exclusive. This volume supports readers in grasping and realizing the potential of educational design research. It demonstrates how rigorous and relevant investigation can yield both theoretical understanding and solutions to urgent educational problems.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0415618045
ISBN-13
9780415618045
eBay Product ID (ePID)
109179910

Product Key Features

Author
Thomas C. Reeves, Jan Herrington, Susan Mckenney
Publication Name
Conducting Educational Design Research
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2012
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.6in
Item Width
6.2in
Item Weight
13.1 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb1028.38m35 2012
Reviews
"Regardless of your experience level with this type of research, this book is likely to make a significant contribution to your thinking about design research. the authors offer a robust yet concise tool for developing a proposal for educational design research. These considerations range from framing the initial literature review to considerations for the impact of an educational design research project more broadly. The tool makes an excellent structure for guiding the production of high-quality manuscripts." Keri D. Valentine and Theodore J. Kopcha, University of Georgia, Educational Media International, "Regardless of your experience level with this type of research, this book is likely to make a significant contribution to your thinking about design research. the authors offer a robust yet concise tool for developing a proposal for educational design research. These considerations range from framing the initial literature review to considerations for the impact of an educational design research project more broadly. The tool makes an excellent structure for guiding the production of high-quality manuscripts."  Keri D. Valentine and Theodore J. Kopcha, University of Georgia, Educational Media International
Table of Content
Part I: Foundations 1. About educational design research 2. Contributions to theory and practice: Concepts and examples 3. Toward a generic model for educational design research Part II: Core Processes 4. Analysis and exploration 5. Design and construction 6. Evaluation and reflection 7. Implementation and spread Part III: moving forward 8. Writing proposals for educational design research 9. Reporting educational design research 10. Looking back and looking ahead
Copyright Date
2012
Target Audience
College Audience
Topic
Computers & Technology, General, Research
Lccn
2011-041864
Dewey Decimal
371.1007
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Education

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positieve feedback
17,5M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (5.165.781)

2***2 (1923)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great!!!
5***t (15)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
My purchase arrived early. Was exactly what I ordered.
3***_ (5)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast shipping & Item as described.